Heb al e.e.a rondgekeken en zie door de bome het bos niet meer wat betreft stekkers en interfaces vandaar de volgende vraag:
Wat heb ik nodig om een externe audiobron zoals mp3 of dvd speler aan te sluiten op mijn mfd in een touran.
De bedoeling is eventueel mp3 af te spelen met behoud natuurlijk van de orginele wisselaar van vw.
Welke stekker-kabel is er nodig om audio op te zetten aan de aux..
Wie helpt mij.
Externe audiobron aansluiten op MFD2 via aux-ingang
-
- New Member
-
- Senior Member
Het houdt al op bij jouw vereiste om de originele wisselaar te behouden.
Zolang de wisselaar aangesloten is kun je niets anders aansluiten.
Als je paralle aan de wisselaar line-in aansluitingen iets hangt zul je de CD's uit de wisselaar moeten halen om die niet meteen te hoeven afluisteren en vervolgens zegt de MFD2 dat er geen CD in zit en ben je terug bij af.
Pas als je bereid bent deze stekker eruit te trekken kun je aan andere aansluitingen gaan denken zoals een Icelink voor iPod of zoals ik zelf al heb een Connects2-adapter.
Zolang de wisselaar aangesloten is kun je niets anders aansluiten.
Als je paralle aan de wisselaar line-in aansluitingen iets hangt zul je de CD's uit de wisselaar moeten halen om die niet meteen te hoeven afluisteren en vervolgens zegt de MFD2 dat er geen CD in zit en ben je terug bij af.
Pas als je bereid bent deze stekker eruit te trekken kun je aan andere aansluitingen gaan denken zoals een Icelink voor iPod of zoals ik zelf al heb een Connects2-adapter.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-