Hallo Richard,
Nee, C-IQ CD's zul je nooit kunnen gebruiken in jouw Carin, dat is hard- en softwarematig een geheel ander systeem dan waarop die CD's draaien. Vergelijk het maar met het willen gebruiken van Windows in een Mac, dat gaat dus nooit
In jouw systeem kun je de gewone, klassieke VDO kaarten gebruiken, maar ook die van BMW, Navteq en TeleAtlas bestemd voor VDO systemen.
Voordeel van die laatste drie is dat er wat minder speciale dingen op staan, die met een soort HTML werken. Jouw systeem is nu eenmaal een oudje, en traag, dus belast 'm zo min mogelijk met overbodige zaken waar jij toch niks aan hebt, omdat de daarvoor benodigde besturingsSW niet op je systeem gezet kan worden.
Kijk even welke SW versie je nu hebt, als dat 4.9 (staat als 0490 in je scherm als ik het goed heb) is heb je de laatst mogelijke. Daarvoor hoef je niet in je diagnosemenu, dat kun je bij Systeeminformatie en dan Configuratie zien.
Kijk uit met de diagnose, verander daar niks. Je zult niet de eerste zijn die vastloopt en z'n systeem moet laten flashen bij een servicebedrijf
Groet,
JW
Edit JW: Intussen heeft Gene ook al geantwoord. Ik moest even een telefoontje beantwoorden, zo lang doe ik normaliter niet over zo'n stukje typen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)