ik heb rns2 in mijn multivan en nu werkt de tmc niet meer de rest doet het prima snap er niets meer van
weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn ?
m.vr.gr. helmut.
TMC werkt niet meer op RNS2
-
- New Member
-
- Junior Member
Re: TMC werkt niet meer op RNS2
Welke TMC zender heb je gedefinieerd staan? (er staat dan zo'n V voor)?helm schreef:ik heb rns2 in mijn multivan en nu werkt de tmc niet meer de rest doet het prima snap er niets meer van
m.vr.gr. helmut.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
er staat helemaal niets meer kan niets aanvinken maar zaterdag had ik in belgie wel opeens tmc en toen stond erTail schreef:Welke TMC zender heb je gedefinieerd staan? (er staat dan zo'n V voor)?helm schreef:ik heb rns2 in mijn multivan en nu werkt de tmc niet meer de rest doet het prima snap er niets meer van
m.vr.gr. helmut.
tmc zender radio 2.[/quote]
Hide post links |
-
- Junior Member
[/quote]helm schreef:er staat helemaal niets meer kan niets aanvinken maar zaterdag had ik in belgie wel opeens tmc en toen stond erTail schreef:Welke TMC zender heb je gedefinieerd staan? (er staat dan zo'n V voor)?helm schreef:ik heb rns2 in mijn multivan en nu werkt de tmc niet meer de rest doet het prima snap er niets meer van
m.vr.gr. helmut.
tmc zender radio 2.
Vreemd, dus als je naar INFO gaat en dan naar TMC zender dan staat daar "0 zenders" ?
Hide post links |
-
- New Member
nee niet helemaal, als ik naar info ga kan ik niet naar tmc zender want normaal is de belettering (tmc zender) grijs
Niet verlicht zeg maar maar bij mij staar er helemaal niets.
Hide post links |
-
- Junior Member
helm schreef:nee niet helemaal, als ik naar info ga kan ik niet naar tmc zender want normaal is de belettering (tmc zender) grijs
Vreemd verhaal, misschien is er wel iets kapot in het systeem dan (of in de antenne ofzo), je zou toch altijd wel iets moeten ontvangen (althans, dat is bij mij zo.)
Hide post links |
-
- New Member
heb inmiddels begrepen dat het uitgezonden word via rds radiosignaal ,en dat is goed volgens de monteur zal het
vermoedelijk in de software zitten.
hij gaat maandag verder informeren wanneer ik iets meer weet laat ik het wel even weten.
gr helmut.
vermoedelijk in de software zitten.
hij gaat maandag verder informeren wanneer ik iets meer weet laat ik het wel even weten.
gr helmut.
Hide post links |
-
- New Member
hallo
ben er inmiddels achter wat het probleem is of was: van de week deed het navisysteem vreemd en werkte iets
lare ook niet meer bij het eruithalen van de cd zag ik dat er behoorlijk wat schade op zat .
heb toen een paar keer goed schoon gemaakt maar de radio gaf steeds aan dat het geen goede cd-rom was
toen in mijn computer gedaan en kreeg wel bestanden heb toen maar een nieuwe gebrand (er een kopy van gemaakt en alles werky weer perfect.
gr helmut.
ben er inmiddels achter wat het probleem is of was: van de week deed het navisysteem vreemd en werkte iets
lare ook niet meer bij het eruithalen van de cd zag ik dat er behoorlijk wat schade op zat .
heb toen een paar keer goed schoon gemaakt maar de radio gaf steeds aan dat het geen goede cd-rom was
toen in mijn computer gedaan en kreeg wel bestanden heb toen maar een nieuwe gebrand (er een kopy van gemaakt en alles werky weer perfect.
gr helmut.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 513
-
-
Reacties: 7
Weergaves: 905
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 790
-
-
pioneer avic F40BT na update werkt niet meer ?
door mgf » 12 mar 2015 01:01 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 1760
-
-
-
garmin kaarten zelf op zetten als abonnement niet meer werkt
door huckybear65 » 20 feb 2015 18:52 » in Garmin -
Reacties: 1
Weergaves: 590
-
-