![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
dit zou jammer zijn want hij word nu te warm en slaat dan over hij zit in de vrachtwagen boven mijn radioJW schreef:Hallo,
Ik m'n herinnering zit iets van dat dit niet kan omdat de CH 0400 te gevoelig is voor grotere kabellengten.
'k Moet eens gaan graven, misschien vind ik het nog ergens...
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
als ik ze om draai word die nog warmer en stop die al naar10 minuten en als ik ik de wisselaar boven doe gaat het een uur of 2 goedJW schreef:Hallo,
Is het omdraaien van die twee, dus de radio boven de wisselaar dan geen optie? Beide zijn het 1-DIN systemen, dus qua ruimte zou het moeten kunnen...
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
je bedoelt schoon blazen ik heb onderweg de wisselaar er uit gehaald en dan heb ik geen problemen alleen als hij in gebouwd zitGerritje schreef:Als het zo is dat beide systemen over een ventilatortje of althans ventilatieopeningen beschikken dan is het wellicht een idee om hier eens met de compressor op af te gaan en de zaak flink uitblazen.
Hide post links |
Hide post links |
een idee ga dit morgen eens overlegen met onze monteur andwoord volgtGerritje schreef:Dan lijkt het erop dat door een of andere oorzaak de radio zijn warmte niet kwijt kan naar boven.
Als er extra mechanische ventilatie wordt aangebracht, bijv een harddiskkoeler, dan kan daarmede het probleem al worden verholpen.
Hide post links |
Hide post links |
je wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll erg bedankt voor dit andwoord en maakt mij erg blijGene schreef:Even terug naar de oorspronkelijke vraag over de verlengkabel: de originele kabels zijn er in 2 maten, 2- en 5 meter, dus het juiste antwoord kan zijn: Ja de door jou gevraagde kabel is te koop bij o.a. Menho kosten zijn ongeveer € 45,- .
heb ik nu een prijs gewonnen met het juiste antwoord
Hide post links |
Hide post links |