Hallo,
Kan iemand uitleggen hoe het zit met update van de nve-no 77ps? Er zit nou de euromap 04 program V3.00 database V4.00 in.
Maar als ik een handleiding binnenhaal is dat Multi map 01 2.0 wat gelijk is aan mijn gebruiksschermen met wat vernieuwde schermen van iets latere versie.
Nog een vraag over CVA-1004R, blijven de lampjes branden van de source, pwr en zoektoetsen branden als contact af is.
bediening is rue-4191
Dit systeem is zondag ingebouwd en volgens mij werkt het goed.
Alvast bedankt
Update Alpine NVE-NO 77 PS
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hallo,
Als ik het goed heb zou je nu de voorlaatste versie moeten hebben, de NVD-V004 heeft een database versie 5.0 en de nieuwste TMC tabel. Deze versie zou sinds augustus op de markt zijn als ik een engelse site daarover mag geloven.
Mbt je andere vragen moet ik het antwoord schuldig blijven, maar een Instruction Manual voor de NVD-V004 is dus wel te vinden
Groet,
JW
Als ik het goed heb zou je nu de voorlaatste versie moeten hebben, de NVD-V004 heeft een database versie 5.0 en de nieuwste TMC tabel. Deze versie zou sinds augustus op de markt zijn als ik een engelse site daarover mag geloven.
Mbt je andere vragen moet ik het antwoord schuldig blijven, maar een Instruction Manual voor de NVD-V004 is dus wel te vinden
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
hoi
In de handleiding staat er niks over verlichting.
maar hoe werkt en aansluiten tmc (hopelijk niks meer achter hoofdunit niet veel ruimte meer)
Bart
In de handleiding staat er niks over verlichting.
maar hoe werkt en aansluiten tmc (hopelijk niks meer achter hoofdunit niet veel ruimte meer)
Bart
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo
Het blijven branden van de lampjes is opgelost van deCVA- 1004R ,er bleef constante spanning op te blijven staan via antenne kabel?? .
Gevolg elke keer lege accu na 2 dagen.
Groeten Bart
Het blijven branden van de lampjes is opgelost van deCVA- 1004R ,er bleef constante spanning op te blijven staan via antenne kabel?? .
Groeten Bart
Hide post links |
-
- Average Member
hoe heb je dit dan opgelost? heb hetzelfde probleem met mijn iva1004RR , de verlichting blijft branden als de wagen wordt afgesloten , ik vind het onveilig voor diefstal ...riewald schreef:Hallo
Groeten Bart
greetz van mitch
Hide post links |
-
- Starting Member
Het probleem was dat de stroom kabel van accu en de kabel van contactslot met elkaar verbinding maakten.
Kijk goed naar de aansluitingen van de kabel van accu en kabel van contact slot ,bij handleiding CVA 1004 zit volgens mij een schema , zo kwam ik er ook achter (Er staat een link op van handleiding geplaats door gerritje)
Bij laatste vraag over Alpine in forum.
Kijk goed naar de aansluitingen van de kabel van accu en kabel van contact slot ,bij handleiding CVA 1004 zit volgens mij een schema , zo kwam ik er ook achter (Er staat een link op van handleiding geplaats door gerritje)
Bij laatste vraag over Alpine in forum.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1