Hoi,
Ik heb pas mijn PC5100 vervangen voor een PC5400. Nou heb ik bij deze pc ook geen stem sturing, athans er komt geen geluid uit. Alles zit aangesloten op een MS6000 met tv, wisselaar dvd enz. Voorheen had ik dit probleem bij mijn PC5100 ook. Instellingen staan wel goed.
Hoe wordt de spraaksturing geregeld? Gaat dit via een bepaalde kabel?
Alvast bedankt.
Geen stem meer
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Hallo,
Die stem gaat via de monitorkabel naar de speciale tussenbox, de MA 2600 als ik me goed herinner , die er vervolgens voor zorgt dat de MR 6000 Headunit voorzien wordt van het stemgeluid.
Nou schrijf je dat je dit al eerder gehad hebt toen je de PC 5100 aangesloten had, hoe heb je dit toen opgelost?
Mijn eerste gedachte is dat er iets niet goed zit in een (stekker)aansluiting, op de PC 5400 dan wel verderop in de monitorkabel. heb je die al gecontroleerd?
De spraak (Voice line out) komt via de punten 12 (+) en 2 (massa) van de monitor aansluiting op de PC, als je dat al wat verder helpt...
Voorts zit de Audio-out op de punten 5 en 6 van de B-stekker op de PC, als er een extra speaker aangesloten wordt op deze kabel zit 'ie op deze punten.
Hopelijk helpt je dit wat verder, ben benieuwd naar het vervolg en je reactie.
Groet,
JW
Die stem gaat via de monitorkabel naar de speciale tussenbox, de MA 2600 als ik me goed herinner , die er vervolgens voor zorgt dat de MR 6000 Headunit voorzien wordt van het stemgeluid.
Nou schrijf je dat je dit al eerder gehad hebt toen je de PC 5100 aangesloten had, hoe heb je dit toen opgelost?
Mijn eerste gedachte is dat er iets niet goed zit in een (stekker)aansluiting, op de PC 5400 dan wel verderop in de monitorkabel. heb je die al gecontroleerd?
De spraak (Voice line out) komt via de punten 12 (+) en 2 (massa) van de monitor aansluiting op de PC, als je dat al wat verder helpt...
Voorts zit de Audio-out op de punten 5 en 6 van de B-stekker op de PC, als er een extra speaker aangesloten wordt op deze kabel zit 'ie op deze punten.
Hopelijk helpt je dit wat verder, ben benieuwd naar het vervolg en je reactie.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Hoi,
Voorheen heeft het stemgeluid bij de PC5100 altijd gedaan.
Het stemprobleem bij de 5100 was/is niet verholpen. Ik had nieuwe software in de pc geladen en toen was hij weg. Heb daarna wel de oude software weer geprobeerd maar toen werkte het ook niet.
Bij de PC5400 heb ik nou het zelfde probleem, ik denk zelf dat het aan een van de kabels ligt. Heb de stekkers gewoon over gezet op de 5400.
Moet denk ik toch even alle kabels nakijken, het geluid kwam door de adapter box zei je, dan begin ik daar maar eens te zoeken
Voorheen heeft het stemgeluid bij de PC5100 altijd gedaan.
Het stemprobleem bij de 5100 was/is niet verholpen. Ik had nieuwe software in de pc geladen en toen was hij weg. Heb daarna wel de oude software weer geprobeerd maar toen werkte het ook niet.
Bij de PC5400 heb ik nou het zelfde probleem, ik denk zelf dat het aan een van de kabels ligt. Heb de stekkers gewoon over gezet op de 5400.
Moet denk ik toch even alle kabels nakijken, het geluid kwam door de adapter box zei je, dan begin ik daar maar eens te zoeken
Hide post links |
-
- Moderator
Bij de MS6000 heb je een interface nodig, op deze interface zit een wit/bruine draad, deze draad doorverbinden met de wit/bruine vanaf de pc5400. Dan heb je weer geluid.....
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 324