Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Die benzine stations worden zichtbaar als je die als reisdoel geselecteerd hebt, dus b.v. een benzinestation in de buurt van waar je je op dat moment bevindt.
Als je dus een pomp zoekt, en je hebt die optie geselecteerd in je POI's, worden ze bij een bepaalde schaal, welke weet ik even niet meer, zichtbaar.
Datzelfde gebeurt met Parkings etc. Met het selecteren van een nieuwe POI verdwijnt de oude. Is ook wel zo plezierig, anders wordt het kaartje wel errrrug vol.
Waar ik zelf nog niet achter ben is waarom de presentatie van een POI soms wel, en andere keren niet verdwijnt na het uitschakelen van het systeem. Het overkomt me wel eens dat de Parkings de volgende dag nog zichtbaar zijn. En later zijn ze weer weg, hoewel ik geen andere POI ingegeven had.
Ik ben sinds een tijdje weer gebruik gaan maken van de in mijn BMW ingebouwde MS5000. Deze is echter niet helemaal up to date.
Is er iemand die nog een CD'tje met de laatste software heeft liggen?
Ik woon in Geertruidenberg maar vind...
Ben in bezit van een Saab 9-5 Aero uit 2000
Ook mijn MS5000 is sinds 2 weken plotseling de weg kwijt.
8 jaar na behoren gewerkt, nooit problemen gehad.
Gisteren en vandaag alles geprobeerd.
Andere GPS antenne...