Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
weet iemand of de Avic X1R dvd in mijn avic 505 werkt
Over het gebruik van de nieuwe DVD CNDV-50MT is al het eea geschreven in viewtopic.php?t=4506&highlight=cndv50mt
Zo te lezen is het criterium het al-dan-niet hebben van een touchscreen systeem. Heeft jouw 505 dat?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
bean schreef:ja met touchscreen ,dus dan werk hij mogelijk begrijp ik,
thx voor de snelle reactie
grz
Misschien net iets te vroeg hoera
Kijk eens op de Pioneer site, daar vind je dit product http://www.pioneer.nl/nl/product_detail ... y_id=25-38
Als ik dat zo lees staat jouw systeem daar niet bij. Ik zou gewoon contact opnemen met Pioneer, het telefoonnummer staat daar ook ergens vermeld, dan weet je precies hoe het zit.
Groet,
JW
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
maar veel dank voor je snelle antwoord en zoekwerk.
grz
bean
En da's natuurlijk altijd heel prettig
Terug on-topic, als ik even snel zit te kijken bij Pioneer is de 505 een CD-ROM systeem, geen DVD dus, dat klopt? Dan gaat dat natuurlijk helemaal niet.
Groet,
JW
Hallo ik heb sinds kort een pioneer avic x1 ingebouwd.
Bij deze radio zat geen navigatie disc deze beeld via marktplaats en gekregen maar nu geeft hij aan gelieve juiste disc in te voeren.......reading error.
Wie o wie kan mij hier mee helpen??
Hallo,
pioneer avic 900bt, is mijn systeem, heb bij speedcamupdates.com flitspalen gedownload, en deze vervolgens in mijn systeem geladen volgens beschrijving.
Zie nu wel de kleine flitspaalicoontjes staan op de kaart, maar krijg helaas geen...
Hallo,
Weet iemand of er nog een update is voor een AVIC F320BT? Ik vermoed dat deze uit 2010 is.
Kan die nog geüpdatet worden en zo ja hoe?
Bedankt,
Sunny
heeft iemand ervaring met de f80dab met flitspalen en weet je dan ook in welk bestand formaat dit is CSV bestand of wat anders
en hoe laat je die in de pioneer
Hoe moet ik te werk gaan voor kaart update????
Heb van Pioneer 5 jaar update gekregen.
Heb dus de code van hun allemaal legaal.
Moet ik dat eerst op een sticky laden en dan in het toestel uitvoeren????
Voor het eerst in mijn leven een auto met een Pioneer Navigatie. Krijg hem redelijk aan de gang maar zou er graag nieuwe kaarten op willen hebben en daar kom ik gewoon niet uit. Heb werkelijk alle kanalen geprobeerd, Pioneer...
Graag zou ik het forum de volgende vraag voorleggen.
In mijn recent gekochte audi A3 zit een pioneer F 960 Dab systeem aangesloten op een bose installatie.
Werkt op zich uitstekend, alleen zit ik met de volgende vraag.
Als ik de verlichting...