Ik herinner me zoiets van Fransnacht... Maar of dat op dit forum was of op het Prikbord van Autonavigatie.pagina weet ik even niet meer.Gentry schreef:Dit alles heb ik geconstateerd nadat ik hem gisteravond ingebouwd heb.
Ik zal vanmiddag de pc eruit halen en in mijn BMW (daar zit een MS5000 in ook) gaan proberen, om alles uit te sluiten.
Grappige is dat ik nog nooit iemand over een defecte gyro heb gehoord, ook via de zoekfunctie kon ik nix vinden.
Dat was de enige keer dat ik me kan herinneren. Hoe dat toen verder ging weet ik niet meer, te lang geleden zullen we maar zeggen
Overigens, het HOEFT geen hardware fout te zijn, het kan ook nog een intern communicatie probleem zijn in de computer. En dan zou een downgraden naar 6.9 en checken hoe 'ie dan reageert een oplossing kunnen zijn. Niet geschoten is altijd mis tenslotte....
Het gekke is ook dat je geen HW fout te zien krijgt, als de gyro echt kapot is zou je een code 1, hardware-error moeten krijgen. Of misschien een code 3: acc. input error.
Een SW error is code 6.
Groet,
JW