2.0 voor Indianapolis
-
- Senior Member
2.0 voor Indianapolis
Hallo,
In de loop van Mei zal de nieuwe SW 2.0 ter beschikking komen, zo heeft Becker ter gelegenheid van de Car & Sound in Sinsheim aangekondigd, zie het persbericht.
Met die 2.0 komen niet alleen nieuwe navigatiedata ter beschikking, doch het houdt ook een update in van de besturingsSW. Daarmee wordt het mogelijk, in combinatie met een "Remote Kit" een iPod aan te sturen en te bedienen.
Groet,
JW
In de loop van Mei zal de nieuwe SW 2.0 ter beschikking komen, zo heeft Becker ter gelegenheid van de Car & Sound in Sinsheim aangekondigd, zie het persbericht.
Met die 2.0 komen niet alleen nieuwe navigatiedata ter beschikking, doch het houdt ook een update in van de besturingsSW. Daarmee wordt het mogelijk, in combinatie met een "Remote Kit" een iPod aan te sturen en te bedienen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Is er ook al iets bekend over de software voor de andere apparaten (ik denk aan bijvoorbeeld de Traffic Pro Low Speed, etc.)?
In elk geval goed te horen dat ook de softwareontwikkeling bij Becker niet stil ligt. Is er ook al iets bekend over Pay-TMC i.c.m. een toestel van Becker?
Groetjes,
Toho_NL.
In elk geval goed te horen dat ook de softwareontwikkeling bij Becker niet stil ligt. Is er ook al iets bekend over Pay-TMC i.c.m. een toestel van Becker?
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Moderator
Ik heb inmiddels begrepen dat het nu 4 CD's zijn geworden. Bij deze release zal Polen er niet bij zitten. Wel zal Hongarije en Slowakije erbij zitten (maar een klein gedeelte is pas gedigitaliseerd, dus verwacht er niet teveel van).
Ik heb deze informatie van een Duits forum (daar zegt iemand bovenstaande namelijk). Bron: http://navi-forum.net/board/viewtopic.php?t=17640
Het is natuurlijk even afwachten hoe versie 2 er uit zal komen te zien (qua landen enzo), maar dit geeft in elk geval een indicatie. Ik weet niet waar die persoon van het Duitse forum de informatie vandaan heeft, dus misschien kan Beckeronline wat meer zeggen?
Groetjes,
Toho_NL.
Ik heb deze informatie van een Duits forum (daar zegt iemand bovenstaande namelijk). Bron: http://navi-forum.net/board/viewtopic.php?t=17640
Het is natuurlijk even afwachten hoe versie 2 er uit zal komen te zien (qua landen enzo), maar dit geeft in elk geval een indicatie. Ik weet niet waar die persoon van het Duitse forum de informatie vandaan heeft, dus misschien kan Beckeronline wat meer zeggen?
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Starting Member
Is het al in de loop van mei? Heeft iemand hem al gezien en is ie de moeite waard?
Hide post links |
-
- Moderator
Ik heb inmiddels begrepen dat hij pas zo rond de herfst zal komen. Voor meer info (in het Duits): http://navi-forum.net/board/viewtopic.php?t=17640.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dan zal het daaraan wel liggen, zo'n taal Want is die bijdragen staat in het Duits, van Thomas Bastiaan:Toho_NL schreef:Ik heb inmiddels begrepen dat hij pas zo rond de herfst zal komen. Voor meer info (in het Dutis): http://navi-forum.net/board/viewtopic.php?t=17640.
Groetjes,
Toho_NL.
Even verderop staat dan:Ich habe jetzt eine recht verlässliche Aussage, dass die 2.0 doch im Mai kommen soll. Aber halt unter Vorbehalt !
Vrij vertaald in het Nederlands: de 2.0 voor de Indy zal de komende weken wel op de markt komen.- Indi 2.0 soll "Mai, - könnte auch Juni werden" - kommen.
Een heel ander verhaal is de opvolger van de 8.0 voor de gewone TP, die zal naar het zich laat aanzien wel ergens in de herfst komen.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi JW,
Je hebt inderdaad gelijk. Dat wat jij aanhaalt staat op de 2e pagina... Daar had ik nog niet gekeken . Dus toch goed nieuws voor mensen met een Indianapolis.
Groetjes,
Toho_NL.
Je hebt inderdaad gelijk. Dat wat jij aanhaalt staat op de 2e pagina... Daar had ik nog niet gekeken . Dus toch goed nieuws voor mensen met een Indianapolis.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Starting Member
Okay, daar komt ie dan (vers van ebay.de):
Versie 2.0 voor de Indianapolis is vanaf nu te koop!
Versie 2.0 voor de Indianapolis is vanaf nu te koop!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Re: Nieuwe sofware indy
Als ik de verhalen uit Duitsland goed gelezen heb is de 2.0 welliswaar aangekondigd, maar nog niet leverbaar, zie http://www.navisys.de/ en dan naar Shop en vervolgens Karten CD's. Daar kun je dan de details zien.burow schreef:Waar kan ik dit al kopen???
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
Als je kijkt bij http://navi-forum.net/board/viewtopic.p ... sc&start=0 dan zie je dat er wel degelijk al geleverd wordt...JW schreef:Als ik de verhalen uit Duitsland goed gelezen heb is de 2.0 welliswaar aangekondigd, maar nog niet leverbaar, zie http://www.navisys.de/ en dan naar Shop en vervolgens Karten CD's. Daar kun je dan de details zien.burow schreef:Waar kan ik dit al kopen???
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Zó snel gaat dat dus, vorige week zaterdag nog niet en nu is 'ie via Navisys leverbaar. Hoe je er bij ons aan moet komen weet ik (nog) niet, op de Becker site is de 2.0 nog niet vermeld.mag schreef:Als je kijkt bij http://navi-forum.net/board/viewtopic.p ... sc&start=0 dan zie je dat er wel degelijk al geleverd wordt...JW schreef:Als ik de verhalen uit Duitsland goed gelezen heb is de 2.0 welliswaar aangekondigd, maar nog niet leverbaar, zie http://www.navisys.de/ en dan naar Shop en vervolgens Karten CD's. Daar kun je dan de details zien.burow schreef:Waar kan ik dit al kopen???
Groet,
JW
Ook bij Vogel worden ze nog niet genoemd
Heeft iemand al iets meer gehoord over verkrijgbaarheid in ons land?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Junior Member
Vandaag gebeld met Vogel. Ze hebben de SW 2.0 wel op voorraad, echter ze vragen er 267 euro voor ex verzendkosten a 10 euro. Dus heb ik zojuist een bestelling gedaan bij www.navisys.de. Hier vragen ze 199 euro + 20 euro verzendkosten.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Bij zo'n prijsverschil, en wetende dat Navisys een zeer gerenomeerd bedrijf is, lijkt me de keuze niet moeilijk. Zó werkt Europa zonder binnengrenzen nu eenmaal.
We zijn wel benieuwd naar je ervaringen met de 2.0, laat je ons die weten?
Groet,
JW
Bij zo'n prijsverschil, en wetende dat Navisys een zeer gerenomeerd bedrijf is, lijkt me de keuze niet moeilijk. Zó werkt Europa zonder binnengrenzen nu eenmaal.
We zijn wel benieuwd naar je ervaringen met de 2.0, laat je ons die weten?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Junior Member
Hopelijk komt de SW snel binnen.
Hier in Amersfoort zijn de laatste twee jaar veel wijzigingen geweest, en ik rijd vaak door het hele land.
Op vier september ga ik voor een weekje naar Tsjechie, maar de huidige 1.01 versie kan mij daar nauwelijks helpen.
Zodra ik meer weet zet ik dit op het forum.
Hier in Amersfoort zijn de laatste twee jaar veel wijzigingen geweest, en ik rijd vaak door het hele land.
Op vier september ga ik voor een weekje naar Tsjechie, maar de huidige 1.01 versie kan mij daar nauwelijks helpen.
Zodra ik meer weet zet ik dit op het forum.
Hide post links |
-
- Junior Member
Afgelopen donderdag de 2.0 geinstalleerd. Vandaag (zaterdag) proefgereden. In Amersfoort wordt momenteel een compleet nieuwe wijk aangelegd. Over twee maanden ga ik daar heen verhuizen. Veel nieuwe straten zijn reeds gedigitaliseerd. De nieuwe E30 staat er ook op.
Bovendien zijn er ook veel nieuwe "BIJZONDERE BESTEMMINGEN" bij gekomen, zoals sportaktiviteiten, sporthallen en speelvelden. Ook is er een hoofdstuk "restaurants" bijgekomen.
Met betrekking tot Tsjechie: we gaan in de week van 4 september naar diverse kleine plaatsjes. Al die kleine plaatsjes staan er nu op, tot en met het gehucht waar we zullen overnachten.
Kortom, ik ben nu al blij met de 2.0.
Bovendien zijn er ook veel nieuwe "BIJZONDERE BESTEMMINGEN" bij gekomen, zoals sportaktiviteiten, sporthallen en speelvelden. Ook is er een hoofdstuk "restaurants" bijgekomen.
Met betrekking tot Tsjechie: we gaan in de week van 4 september naar diverse kleine plaatsjes. Al die kleine plaatsjes staan er nu op, tot en met het gehucht waar we zullen overnachten.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat kan ik me, je verhaal zo lezend heel goed voorstellen. Het blijft natuurlijk een stevige uitgave maar het is duidelijk "value for money"Maner schreef: Afgelopen donderdag de 2.0 geinstalleerd. Vandaag (zaterdag) proefgereden. In Amersfoort wordt momenteel een compleet nieuwe wijk aangelegd. Over twee maanden ga ik daar heen verhuizen. Veel nieuwe straten zijn reeds gedigitaliseerd. De nieuwe E30 staat er ook op.
Veel plezier met je vakantie in Tsjechië, we horen na je terugkomst wel hoe alles gegaan is.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Starting Member
Is er een lijst(je) met bugfixes in de 2.0 firmware bekend (gemaakt)?
Ik bedoel dus geen kaartupdates of iPod-ondersteuning, maar bv. verbeterde algorithmiek.
Ik bedoel dus geen kaartupdates of iPod-ondersteuning, maar bv. verbeterde algorithmiek.
Hide post links |
-
- Junior Member
Zoals beloofd bij deze een verslag van 2.0 in Tsjechie.
We sliepen in de buurt van Praag. Vanuit het dorpje Vraz hebben we iedere dag uitstapjes gemaakt naar allerlei bezienswaardigheden, zoals grotten, kastelen, wandelgebieden en ook Praag zelf bekeken.
We konden alle bestemmingen invoeren, ook via het menu bijzondere bestemmingen voor wat betreft de toeristische attracties. We werden feilloos tot op de bijbehorende parkeerplaatsen begeleid.
Alle afslagen op de snelwegen werden ruim op tijd en correct aangegeven.
De verwachtte aankomsttijd was ook prima berekend.
1 minpuntje was dat we "slechts" tot de stad Brno konden navigeren. Vanaf daar zijn de wegen de bergen in nog niet opgenomen.
Ik ben van mening dat de SW 2.0 met vlag en wimpel geslaagd is.
We sliepen in de buurt van Praag. Vanuit het dorpje Vraz hebben we iedere dag uitstapjes gemaakt naar allerlei bezienswaardigheden, zoals grotten, kastelen, wandelgebieden en ook Praag zelf bekeken.
We konden alle bestemmingen invoeren, ook via het menu bijzondere bestemmingen voor wat betreft de toeristische attracties. We werden feilloos tot op de bijbehorende parkeerplaatsen begeleid.
Alle afslagen op de snelwegen werden ruim op tijd en correct aangegeven.
De verwachtte aankomsttijd was ook prima berekend.
1 minpuntje was dat we "slechts" tot de stad Brno konden navigeren. Vanaf daar zijn de wegen de bergen in nog niet opgenomen.
Ik ben van mening dat de SW 2.0 met vlag en wimpel geslaagd is.
Hide post links |
Becker
Ik heb SW 2.0 besteld voor de Indianapolis , ben benieuwd of dit idd veel verbeteringen met zich mee brengt.
Zal tzt verslag doen
Zal tzt verslag doen
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: Becker
Een aantal weken geleden heb ik dit forum weer eens bezocht vanwege de 2.0 versie voor de Indianapolis. Heb je deze toevallig besteld via http://www.navisys.de? Ben van plan dit te gaan doen maar wil eerst nog even wat ervaringen van anderen daarover vernemen. Dank!M&M schreef:Ik heb SW 2.0 besteld voor de Indianapolis , ben benieuwd of dit idd veel verbeteringen met zich mee brengt. Zal tzt verslag doen
Citroën Xantia 2.0 16V met Becker Indianapolis 7923
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo mede Xantiaan,
Over Navisys heb ik al heel veel gelezen en gehoord, en daarover zijn maar alleen positieve berichten te melden.
Mocht je van plan zijn bij hen te bestellen, meld je dan even aan op het forum van Navisys. Als ik het goed heb krijgen geregistreerde gebruikers daar extra korting, zie Stammkundenrabatt Maar dáár kun je pas bij ná je aangemeld te hebben
Groet,
JW
Over Navisys heb ik al heel veel gelezen en gehoord, en daarover zijn maar alleen positieve berichten te melden.
Mocht je van plan zijn bij hen te bestellen, meld je dan even aan op het forum van Navisys. Als ik het goed heb krijgen geregistreerde gebruikers daar extra korting, zie Stammkundenrabatt Maar dáár kun je pas bij ná je aangemeld te hebben
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Junior Member
Mijn ervaringen met www.navisys.de zijn ook prima.
De SW 2.0 besteld op maandag en reeds op woensdag bij mij in huis. Je krijgt ook e-mails van hun vervoerder, UPS, waarin vermeld wordt wat de status is van de zending.
Zoals hierboven al een keer door mij geschreven werkt de SW perfekt, ik wens je dan ook veel navigatiegenot.
De SW 2.0 besteld op maandag en reeds op woensdag bij mij in huis. Je krijgt ook e-mails van hun vervoerder, UPS, waarin vermeld wordt wat de status is van de zending.
Zoals hierboven al een keer door mij geschreven werkt de SW perfekt, ik wens je dan ook veel navigatiegenot.
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=39139
Hide post links |
-
- Starting Member
Dank voor de snelle respons en de tip! Ik ben inmiddels Stammkunde. Dat gaat via de link 'Registrieren' in de linkerkolom op de homepage.
Citroën Xantia 2.0 16V met Becker Indianapolis 7923
Hide post links |
Hallo ,
Ik heb bij Navteq.nl besteld , ik kreeg korting dus kwam het bedrag op hetzelfde neer ... prima service en snelle bezorging
Groet,
Menno.
Ik heb bij Navteq.nl besteld , ik kreeg korting dus kwam het bedrag op hetzelfde neer ... prima service en snelle bezorging
Groet,
Menno.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-