Hello again,
Ik heb nu sinds zaterdag een MS6000 in mijn wagen ingebouwd, maar ik merk dat hij 't 's morgens niet onmiddelijk doet (vanmorgen deed hij 't nadat ik +/- 1 km gereden had). Ik heb hier ook gelezen dat een bepaalde reeks van de MR6000 blijkbaar wat last had van de koude (hoewel het nu ook weer niet zó koud is). Ik heb het serienummer van mijn MR nog niet nagekeken (kan dit afgelezen worden op het scherm of moet hij daarvoor gedemonteerd worden?) Kan er mij misschien iemand wat meer informatie geven over dit probleem, en waar kan ik er eventueel voor terecht? (Ik woon in België, omgeving antwerpen...) btw, er zit op dit ogenblik SW MO5060 op...
Alvast bedankt!
Maarten
Mijn MR6000 heeft 't koud!
-
- New Member
-
- Senior Member
De beschreven verschijnselen kunnen er op duiden dat je de permanente en de geschakelde 12 volt hebt verwisseld.
Probeer dat eerst eens na te gaan. Op de computer, de PC5000, moet na het uitzetten van het contact na enige tijd het rode ledje gaan knipperen. Dit betekent dat de computer spanning houdt en z'n positie onthoudt. Dan hoeft deze bij het aanzetten van het contact niet eerst een positiebepaling te doen zoals je nu steeds ervaart.
Probeer dat eerst eens na te gaan. Op de computer, de PC5000, moet na het uitzetten van het contact na enige tijd het rode ledje gaan knipperen. Dit betekent dat de computer spanning houdt en z'n positie onthoudt. Dan hoeft deze bij het aanzetten van het contact niet eerst een positiebepaling te doen zoals je nu steeds ervaart.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-