Ik heb een MFD versie D gekocht (uit 2002) en die laten inbouwen in mijn Passat (uit 1999). Ziet er erg mooi uit, maar het systeem werkt niet geheel goed. Het lijkt wel alsof het systeem te traag is en een kilometer achter loopt op mijn auto als ik rij. Ook het navigeren door middel van stemgeluid doet het niet. Het pijltje van het systeem wijst ook niet in de juiste richting, maar loopt wel met kleine schokjes (tussenpozen van een 20 sec. of zo) over de route. Het systeem zou wel goed aangesloten zijn, want het volume van de radio neemt toe naarmate je harder rijdt.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Ik ben aan het systeem en ook de inbouw een behoorlijk bedrag kwijt en vind het zonde als het nu niet goed functioneert. De rest (radio, CD-wisselaar, etc.) doet het prima.
Bas35
Probleem MFD versie D
-
- New Member
-
- Moderator
Eerste 'guess': snelheidspuls en de kwaliteit daarvan
Tweede 'guess': je gps-antenne. Waar bevindt die zich, heeft die vrij uitzicht naar boven, is het raam waar ie achter/onder ligt niet gemetalliseerd, enz.
Tweede 'guess': je gps-antenne. Waar bevindt die zich, heeft die vrij uitzicht naar boven, is het raam waar ie achter/onder ligt niet gemetalliseerd, enz.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
De GPS zit direct onder het raam, dus dat zou wel goed moeten zijn (denk ik). Waarschijnlijk is het dan iets met de snelheidspuls. Ik zal daar degene die het heeft geïnstalleerd nog eens op aanspreken.
Hide post links |
-
- Moderator
O.k., en als die puls 'bekeken' is, vraag dan bij de garage even na of je voorruit gemetalliseerd is. IS dat zo, dan zal dat de werking van de GPS-antenne zeker beinvloeden en wellicht zelf onmogelijk maken. Als die gps-antenne makkelijk los te halen is (dat zal wel niet) dan zou je eens kunnen overwegen hem tijdelijk op een andere plek te leggen, als test. Als jouw Passat een Variant is, dan is tussen de c en d stijl, horizontaal op het plastic liggend, een goede plek om te proberen.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- New Member
Druk de toetsen 3 en 6 eens gelijk in, vervolgens de "enter" toets (rechterdraaiknop) en de dan het het vlaggetje.
Het wielomtrekgetal zal rond de 1945 moeten liggen. Wat is je bandenmaat?
Het wielomtrekgetal zal rond de 1945 moeten liggen. Wat is je bandenmaat?
Hide post links |
-
- New Member
-
- Starting Member
waar vind ge info met de gegevens van die puls getallen,en welke toetsen moet ge induwen met een audi navi plus voor in de menu te geraken
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 779
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 716
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 2231
-
-
Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -
Reacties: 2
Weergaves: 1513
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1138
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1151