Ik buig mijn hoofd nederig voor Gene's kennis
Zelfs hem corrigeren over z'n aanvankelijke fout (het kunnen bedienen van de 1 t/m 6 knopjes als de monitor in navigatiestand staat) kan niet, hij heeft zichzelf al gecorrigeerd...Alhoewel
![Sprakeloos :speechless:](./images/smilies/Icon_speechless.gif)
: nu zie ik toch een klein foutje volgens mij
![whow :wow:](./images/smilies/Icon_woot.gif)
: als de monitor openstaat maar de naviagtie uit, kun je volgens mij nog WEL de 1 t/m 6-knoppen gebruiken. Staat de navigatie aan, dan 'blokkeren' die knoppen inderdaad. Je hebt echter altijd nog de mogelijkheid zoals Gene hierboven ook meldt, om de pijltjes naar links en naar rechts te gebruiken om te scannen naar de volgende radiozender. OOK in navigatiestand.
Gene, ik weet niet of jij de afstandsbediening van de MR6000 (dus niet die van de VDO) hebt, ik verwacht hem elk moment (heb hem via Marktplaats voor een schijntje
![Thumb up :Yes:](./images/smilies/Icon_Yes.gif)
kunnen kopen), het zou mij niet verbazen als met die afstandsbediening je wel de radiozenders zou kunnen wijzigen met voorkeuzes.
Gene, wil je me die 'truc' met het simuleren van een tv eens wat uitgebreider uitleggen?
![Nuts :bonk:](./images/smilies/Icon_bonk.gif)
Ik vind het contrast van het scherm veel te laag (zeker ivm. een MM5000) en zou GRAAG het contrast bij kunnen regelen. Uit jouw verhaal begrijp ik dat als ik dat doe in tv-simulatie-mode (mooi woord he?) dat die contrastaanpassing dan blijft gelden in navigatie-mode. Dat zou ideaal zijn. Gaarne uitleg!