Vorige week heb ik nieuwe kaarten (CD's 2005) van Navteq gekocht. Nu kan ik wel een bestemming invoeren, maar als ik daarna voor "begeleiding" kies blijft het systeem hangen. In plaats van het blauwe scherm met de pijl voor de juiste richting krijg ik meteen een plattegrondje op mijn scherm. Daar wordt wel een route in getekend, maar daarna blijft hij hangen, er volgt dus geen richting-aanwijzing. Bovendien spuugt hij soms vanzelf de CD weer uit.
Inmiddels heb ik de oude CD er weer ingedaan. Die kwam er eerst ook nog een paar keer uit. Nu blijft hij zitten, maar met hetzelfde resultaat: vastlopen in de begeleiding. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Het gaat om een Philips carin 520 met softwareversie 4.9.
Philips Carin 520 hangt na map-update
-
- New Member
-
- Moderator
Krijg je in het diagnosemenu foutmeldingen te zien? Zo ja, wat zijn dan de gegevens die hij toont?
Als je niet weet hoe je in dat menu komt, laat dat dan maar ff weten. We helpen dan wel eerst met het menu te benaderen.
Groetjes,
Toho_NL.
Als je niet weet hoe je in dat menu komt, laat dat dan maar ff weten. We helpen dan wel eerst met het menu te benaderen.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-