Hi all,
Ik heb in 2003 een nieuwe Chevrolet Express gekocht, destijds heb ik de dealer een bom duiten gegeven en een goed navigatiesysteem laten inbouwen. Volgens hem was de AVIC 600 destijds de beste keuze (ik had een aparte dvd speler en flip down scherm laten inbouwen, dus de 800 was nutteloos geweest). Maar, nu loop ik toch keihard tegen de lamp.
3 maanden terug heb ik een nieuwe Chevy gekocht, en na enkel wikken en wegen heb ik het navigatiesysteem laten overbouwen, het leek mij een voor de hand liggende beslissing, omdat ik in de waan was dat een nieuwe navigatie dvd wel te koop was. Op de schijf die ik nu heb, de CNDV-30 geloof ik, mist de A30, en enkele essenti"ele rotondes, in Spanje. Maar helaas, de CNDV-50 werkt alleen i.c.m. een touchscreen En laat ik dat nou net niet hebben......
Nu mijn vraag(en):
1. Is het mogelijk om een AVIC 600 een touchscreen aan te sluiten, of moet ik gaan overschakelen naar een nieuw systeem (wel 'e'en MET apart scherm, want ik wil niet zo'n uitklapding, dat vind ik zo waardeloos)
Als het antwoord op vraag 1 ja is, wat kost me dat ongeveer? En zo niet, welk systeem moet ik anders hebben?
2. Ik heb inmiddels ook een iPod, net als beide kinderen die inmiddels ook regelmatig achter mijn stuur te vinden zijn, is er wellicht een mogelijk om een iPod op de Pioneer aan te sluiten?
Ik dank u allen alvast voor jullie hulp!
Pioneer AVIC 600 problemen, en vragen
-
- New Member
-
- Average Member
pioneer
Hi,
Ik snap wat je bedoeld, maar het is een beetje onduidelijk. Welke type scherm heb je nu. Want Zoals je aan geeft, heb eje een avic600. Dit zou een set zijn met een touchsreen scherm.
JIj hebt geen touchscreenscherm, dus waarschijnlijk de AVD-W6010 in combinatie met een AVIC8? Als je deze set hebt, is er voor deze set een nieuwe DVD van 2005 uit gebracht. Dat is de CNDV-40R , deze staat voor 269 euro in de prijslijst. Deze is voor navigatiesets die alleen gebruik maken van een afstandbediening.
Je kan ook de set upgraden naar touchscreen, dan zal een touchscreen scherm moeten aanschaffen een andere kabel. Als je daadwerkelijk de CNDV-30 (rode DVD) hebt... zal deze automatisch upgraden naar touchscreen.
Als je deze niet hebt, zal je ook de nieuwste DVD moeten aanschaffen, dat is de CNDV-50MT. Deze is voor touchscreen schermen.
Als je alles zeker wilt weten...geef dan even aan welke types je exact hebt, deze staan achter op de systeempjes.
Ik snap wat je bedoeld, maar het is een beetje onduidelijk. Welke type scherm heb je nu. Want Zoals je aan geeft, heb eje een avic600. Dit zou een set zijn met een touchsreen scherm.
JIj hebt geen touchscreenscherm, dus waarschijnlijk de AVD-W6010 in combinatie met een AVIC8? Als je deze set hebt, is er voor deze set een nieuwe DVD van 2005 uit gebracht. Dat is de CNDV-40R , deze staat voor 269 euro in de prijslijst. Deze is voor navigatiesets die alleen gebruik maken van een afstandbediening.
Je kan ook de set upgraden naar touchscreen, dan zal een touchscreen scherm moeten aanschaffen een andere kabel. Als je daadwerkelijk de CNDV-30 (rode DVD) hebt... zal deze automatisch upgraden naar touchscreen.
Als je deze niet hebt, zal je ook de nieuwste DVD moeten aanschaffen, dat is de CNDV-50MT. Deze is voor touchscreen schermen.
Als je alles zeker wilt weten...geef dan even aan welke types je exact hebt, deze staan achter op de systeempjes.
Peugeot 307 voorzien Pioneer HD3-BT 8)
-Ik ben bijna nooit thuis en als ik thuis ben moet ik atijd weer weg!-
-Ik ben bijna nooit thuis en als ik thuis ben moet ik atijd weer weg!-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-