Ook die bug met de flitsinfo is wel vervelend (maar daar valt nog overheen te komen).
Groetjes,
Toho_NL.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo Fritsritselaar schreef:Nog een aanvulling met die via-flex punten:
Als ToHo een route koos naar Denemarken en dan een via-flexpunt kiezen in de buurt van Amsterdam, dan wordt de route wel herrekend, maar de route gaat absoluut niet richting Amsterdam.
Ofwel hoe ver mag een via-flexpunt afwijken avn de geplande route ?
WS: Jij schreef dat het wel werkte bij de Brennerpas, is dit soms maar een minimale afwijking ?
Frits
Helaas zit er niets anders op, hedenavond was het helemaal mis het aanraken van een toets van de afstandbediening was al voldoende voor een systeem crash.JW schreef:Hopelijk lukt dat goed en zijn al je oude instellingen en mogelijkheden weer terug. En is dan toch ook die pop-up weer verdwenen die je had met de 9.41 work-around.
Jou kennende hou je ons daarover wel op de hoogte
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Treedt deze situatie altijd op of alleen als je de optie korte route aan gehad had en weer teruggegaan was naar snelle route? Ik vermoed dat dit met elkaar te maken heeft.5. Soms krijg je inderdaad een melding van een POI terwijl het een flitskast betreft. @Ritselaar: er staat daar bij die kruising helemaal niets ouds. Er staat echter wel een flitspaal (waarover trouwens al vele rechtzaken gevoerd zijn). Ook bij jou is hier dus de melding verkeerd.
Niet alleen deze SW heeft dat, de 5700 heeft precies hetzelfde. Incl. het niet uit kunnen zetten van "nu afslaan".2. De hoeveelheid aan begeleiding is enorm. Je krijgt nu dus vaak te horen dat je de weg moet vervolgen (inderdaad ook na een splitsing op de snelweg). Dit is echt téveel informatie.
Op de CD staan twee SW versies, geschikt voor de 5500 dan wel de 5700. Door HW herkenning wordt de van toepassing zijnde SW geladen in het systeem.Er zit nu dus taalversie 0531 in (Staat in info scherm). Op de cd staat language 5.2 (??) Op de cd staan 2 mappen met talen (naast 0531 ook 0540). Krijg bijna idee dat ToHo toch een soort pre-release heeft.
Dat wordt er dus met de downgrading niet beter op.1. Zo krijg je, zoals Frits al zei, nog steeds een dubbele gesproken melding bij de files (gisteren geconstateerd met Via-TMC als TMC-zender).
Hide post links |
Deze situatie treedt niet altijd op. Frits heeft, voor zover ik begrepen heb, niet het routecriterium "Kort" gebruikt / aangezet, dus daar kan het niet aan liggen. Waar het misschien aan kan liggen is dat die paal waar ik en Frits de melding kregen een paal is die zowel snelheid als roodlicht controleert. Misschien dat hem hierin het probleem zit? Ik ben tot op heden nog geen andere tegengekomen die ook op beide controleert, dus kan er verder niks van zeggen (misschien zit het hem hier dus niet in). Ik heb alleen maar Navteq (+TMC) en de flitsinfo Europa vrijgeschakeld. De Merian enzo dus niet (het is dus geen conflict met die vrijschakeling ofzo).Treedt deze situatie altijd op of alleen als je de optie korte route aan gehad had en weer teruggegaan was naar snelle route? Ik vermoed dat dit met elkaar te maken heeft.
Overigens is die "Museum pop-up" een mij bekend fenomeen toen ik de Merian een poosje tot m'n beschikking had. Want dáár is 'ie aan gekoppeld.
Je hebt inderdaad gelijk dat ook de MS5700 het niet uit kan zetten. Ik vind dit echt een achteruitgang. Fantom heeft ook een MS5700 (als ik het goed heb begrepen) en die moest ook "wennen" aan de hoeveelheid info die je krijgt. Hopelijk wordt dit nog een keer teruggedraaid / als optie gemaakt.Niet alleen deze SW heeft dat, de 5700 heeft precies hetzelfde. Incl. het niet uit kunnen zetten van "nu afslaan".
Dat wat jij oppert zou kunnen, maar waarom zou men op de software CD van de MS5400 / MS5500 / MS5510 talen zetten voor de MS5700? Deze software kan daarvoor namelijk niet gebruikt worden. Beetje vreemd dat er dan ook talen op zouden staan voor de MS5700 (zeg niet dat het niet zo is, maar het lijkt me wel vreemd).Op de CD staan twee SW versies, geschikt voor de 5500 dan wel de 5700. Door HW herkenning wordt de van toepassing zijnde SW geladen in het systeem.
Ik vermoed dan ook dat die twee mappen voor de onderscheidelijke systemen zijn.
Met een downgrade los je het inderdaad niet op, die dubbele meldingen via TMC. Echter, met de nieuwe software is het ook niet opgelost en dat is dus geen reden om toch de MO5597 erop te houden.Dat wordt er dus met de downgrading niet beter op.
Hide post links |
Staat er op die CD alleen MO 5597? Of staat er ook op MO 5611 of iets dergelijks? Die laatste is de 1.1 SW versie bestemd voor de MS 5700, en daarin staat die tweede taalmap naar ik veronderstel.Toho_NL schreef:Hoi JW,
Dat wat jij oppert zou kunnen, maar waarom zou men op de software CD van de MS5400 / MS5500 / MS5510 talen zetten voor de MS5700? Deze software kan daarvoor namelijk niet gebruikt worden. Beetje vreemd dat er dan ook talen op zouden staan voor de MS5700 (zeg niet dat het niet zo is, maar het lijkt me wel vreemd).Op de CD staan twee SW versies, geschikt voor de 5500 dan wel de 5700. Door HW herkenning wordt de van toepassing zijnde SW geladen in het systeem.
Ik vermoed dan ook dat die twee mappen voor de onderscheidelijke systemen zijn.
Toho_NL.
Hide post links |
Hide post links |
Merkwaardig, op Willem's CD staat wel ook MO 5611 vermeld.Toho_NL schreef:Op die CD staat inderdaad alleen maar MO5597. Daarom vroeg ik me ook af of het wel zo kon zijn dat het voor de MS5700 is. Maar misschien zet men die talen er vast op om er straks een andere software (die voor de MS5600 / MS5700) bij te zetten ofzo...
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
Hide post links |
Ik ben langs een paal gereden met alleen snelheid en kreeg toen ook de museum pop-up, pas na het uitschakelen van de optie points of interest kreeg ik wel de flitswaarschuwing ook als ik daarna de beide optie's weer aanzette kreeg ik de juiste pop-up bij de zelfde paal, nadat het systeem uitgestaan had en ik opnieuw langs dezelfde paal reed kreeg ik weer de museum pop-up.Deze situatie treedt niet altijd op. Frits heeft, voor zover ik begrepen heb, niet het routecriterium "Kort" gebruikt / aangezet, dus daar kan het niet aan liggen. Waar het misschien aan kan liggen is dat die paal waar ik en Frits de melding kregen een paal is die zowel snelheid als roodlicht controleert. Misschien dat hem hierin het probleem zit? Ik ben tot op heden nog geen andere tegengekomen die ook op beide controleert, dus kan er verder niks van zeggen (misschien zit het hem hier dus niet in). Ik heb alleen maar Navteq (+TMC) en de flitsinfo Europa vrijgeschakeld. De Merian enzo dus niet (het is dus geen conflict met die vrijschakeling ofzo).
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Kun je die inzien?WS schreef:Hallo JW, Toho
De totale omvang van de cd is 150 MB
gevolgd door drie mappen
-C-IQ info
-User manuals
-V_3
groet
Willem.
Na de downgrade heb ik de fabrieksinstellingen terug gezet en opnieuw de MO5597 geladen (ik geef niet zo gauw op)
eens kijken of dit verbetering geeft?
Hide post links |
Hide post links |