goedenmorgen
heb al div jaren de ms 5000 en ben er super tevreden over
maar nu dat ik hem ook in mijn camper wil bouwen en gebruiken kom ik het volgende prob tegen
de meeste camper plaatsen zijn aan gegeven met deze coordinaten longitude 4,513420 en latitude 5,1995740 nu kan ik op het scherm bij coordinaten wel iets invullen maar hij doets niets kan iemand mij HELPEN want het zou zo makkelijk zijn als ik die coordinaten kon zie
m v g e erwin janssen
POI invoeren bij een MS5000
-
- New Member
-
- Senior Member
Als je de gegeven coördinaten echt zo hebt overgenomen gaat het ook niet.
je moet invoeren in graden-minuten-seconden en decimalen daarvan.
Een breedte van 5,1995740 in decimalen is ongeveer 5 graden en 13 minuten en met de gegeven lengte van 4 graden nog wat kom je uit in de atlantische oceaan voor de kust van Congo. Ik neem aan dat daar geen camperplaats is en bovendien valt het buiten het bereik van de kaarten van de MS5000
Als je een normale positie van 52-45 N en 6-15 oost invoert krijg je de mogelijkheid deze op te slaan en heb je een bestemming toegevoegd aan je lijst "Vorige Bestemming". Die kun je daarna alleen echter geen naam geven, en dat is jammer. Een echte POI invoeren en bewaren in een categorie kan uiteraard niet.
je moet invoeren in graden-minuten-seconden en decimalen daarvan.
Een breedte van 5,1995740 in decimalen is ongeveer 5 graden en 13 minuten en met de gegeven lengte van 4 graden nog wat kom je uit in de atlantische oceaan voor de kust van Congo. Ik neem aan dat daar geen camperplaats is en bovendien valt het buiten het bereik van de kaarten van de MS5000
Als je een normale positie van 52-45 N en 6-15 oost invoert krijg je de mogelijkheid deze op te slaan en heb je een bestemming toegevoegd aan je lijst "Vorige Bestemming". Die kun je daarna alleen echter geen naam geven, en dat is jammer. Een echte POI invoeren en bewaren in een categorie kan uiteraard niet.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-