ik heb een mutekabeltje de ac1101 voor de telefoon gekocht alleen begrijp ik niet hoe dat aan gesloten moet worden mijn engels is niet zo goed vandaar dus als iemand mijn kan helpen en het is voor de ms4100
vrg Andre :
Mute kabel
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo André,
De omschrijving van die kabel luidt:
Maar wat is eigenlijk je bedoeling? Heb je een handsfree unit met een mute aansluiting? Díe kan dan gewoon op A3 van de ISO A-stekker aangesloten worden.
Of wil je wat anders?
Groet,
JW
De omschrijving van die kabel luidt:
Zo te lezen is 'ie dus niet bedoeld voor jouw MS 4100.AC 1101 - C2 Feature Cable
Allows you to connect Temperature Sensor, Park Distance Control, Navigation Mute, Telephone Mute and Steering Wheel Remote Control Interfaces to your VDO Dayton audio system.
Applications
VDO Dayton audio systems: Premium and Exclusive Line.
Maar wat is eigenlijk je bedoeling? Heb je een handsfree unit met een mute aansluiting? Díe kan dan gewoon op A3 van de ISO A-stekker aangesloten worden.
Of wil je wat anders?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
mute kabel
Hallo JW
het was de bedoeling om mijn carkit er op aan te sluiten ja ik dacht dat dat dus de groene stekker in de gebruiksaanwijser was maar dat hoeft dus niet volgen U ?
maar is dat dan maar een draad die naar de stekker van de radio gaat?
vrg Andre
het was de bedoeling om mijn carkit er op aan te sluiten ja ik dacht dat dat dus de groene stekker in de gebruiksaanwijser was maar dat hoeft dus niet volgen U ?
vrg Andre
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: mute kabel
Hallo,abochem schreef:Hallo JW
vrg Andre
Dat zijn dus twee verschillende dingen:
1) Via dat groene stekkertje sluit je de speakeruitgang van je kit aan op de 4100. Daarmee gaat dan de spraak via de versterker van je radio naar de speakers. Echter, het kabeltje dat daarvoor geschikt is heet de MA 1920/00, en ik twijfel er dus heftig aan of je wel het goede kabeltje hebt met die AC 1101. Is dat kabeltje aan het andere uiteinde voorzien van een gele tulpstekker? Want daarop moet dan de speakeruitgang van de kit aangesloten worden. Anders moet je dat AC 1101 kabeltje aanpassen en er voor zorgen dat de tel-in plus en min op de punten 8 en 9 (naar ik denk, maar ben daar niet helemaal zeker van) van de groene stekker uitkomen. Zie ook het onderwerp ISO stekkers bij Tricks & Tips.
Let even op, dat groene stekkertje kun je niet los monteren, die moet altijd samen met een blauwe stekker in de 4100 geprikt worden, anders past het niet en wordt 'ie niet vergrendeld. Dat mag ook een losse blauwe stekker zijn als je geen wisselaar aangesloten hebt op dat punt.
2) De mute aansluiting van de kit, die er voor zorgt dat de radioweergave onderbroken wordt als er gebeld wordt, moet aangesloten worden op punt A3 van de ISO A-stekker van de radio.
Je moet dus beide aansluitingen maken, en dan werkt het uitstekend. In mijn auto heb ik het op de MR 4000 net zo zitten
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |