Nu er een kaart-softwareupdate is voor de Becker Indianapolis. weet iemand of die er ook komt / is voor de JVC KD-NX10??
Of, als alternatief: welke kaartsoftware past nu in de KD-NX10??
Die van de Indianapolis??
Of die van de Highspeed Pro 78xx-serie??
Software-update voor Becker, ook voor JVC??
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Blijkbaar wist niemand het antwoord, dus zelf maar wat geprobeerd.
Op de Navteq-site is geen update-informatie voor deze JVC te vinden en mailen naar JVC heeft (nog) geen antwoord opgeleverd.
De Software Ver. 2.0 voor de Becker Indianapolis blijkt evenwel ook op de JVC te werken: radio en navigatie werken althans probleemloos.
CD-wisselaar mogelijk niet, die problemen zijn op diverses forums al eerder bij andere versies beschreven.
Ik heb dat niet kunnen controleren want ik heb geen wisselaar.
Op de Navteq-site is geen update-informatie voor deze JVC te vinden en mailen naar JVC heeft (nog) geen antwoord opgeleverd.
De Software Ver. 2.0 voor de Becker Indianapolis blijkt evenwel ook op de JVC te werken: radio en navigatie werken althans probleemloos.
CD-wisselaar mogelijk niet, die problemen zijn op diverses forums al eerder bij andere versies beschreven.
Ik heb dat niet kunnen controleren want ik heb geen wisselaar.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Inderdaad werken die CD's gewoon op de JVC. Gebruik ze zelf al 3 1/2 jaar van Becker. De CD-wisselaar werkt dan niet, maar die heb ik eveneens niet. Heb het al eens ondervonden bij iemand die wel een wisselaar had.
Peugeot 206 CC 2.0 16V met Becker Traffic Pro, software v9.0 met SpeedTraps Benelux !!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1034