Beckeronline,
Ik lees net op de site van Becker dat er voor de indianapolis een nieuwe softwareversie uitis. Versie 1.02.
Is dit een versie met een nieuwere database, of betreft het hier slechts wat verbeteringen van versie 1.01?
Ik moet wel zeggen dat ik de database van versie 1.01 niet echt "up to date "vind. Ik woon in de omgeving van Utrecht. Daar wordt heel wat nieuw gebouwd, maar straten die al minstens een jaar bestaan staan niet op versie 1.01. Deze versie moet, heb ik begrepen, van 2004 zijn. In de software van mijn vorige navi, ook voorzien van Navteq versie 2004, welke gemaakt is volgens de files in oktober 2003, komen die al wel voor. Werkt Navteq soms met verschillende databases voor de verschillende merken navigatietoestellen?
Nieuwe software Indianapolis
-
- Average Member
-
- Senior Member
Bij becker werkt software nummering altijd zo: Getal voor de punt geeft versie van de databases weer dus de 1.xx is de eerste en bij nieuwe databases word dit de 2.xx.
Getal achter de punt geeft de versie weer binnen de reeks, hier is niets veranderd aan de databases maar alleen wat dingen in de software voor aansturing apparaat zijn dan gewijzigd.
Normaal gesproken (wel vreemd dat dit op site van becker vermeld staat!) is deze versie ook niet als update verkrijgbaar! Maar zal eens navraag doen en dan meld ik mij weer.
Getal achter de punt geeft de versie weer binnen de reeks, hier is niets veranderd aan de databases maar alleen wat dingen in de software voor aansturing apparaat zijn dan gewijzigd.
Normaal gesproken (wel vreemd dat dit op site van becker vermeld staat!) is deze versie ook niet als update verkrijgbaar! Maar zal eens navraag doen en dan meld ik mij weer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Heb navraag gedaan bij Becker en er is een fout gemaakt op de website. Laatste versie is de 1.01 en deze is niet los in de handel te verkrijgen. Ze zullen de website aanpassen is mij verteld.
Hide post links |
-
- Senior Member
Net nog even gekeken en de website is al aangepast.... wat een snelheid lijkt wel een indianapolis....
Nieuwe softwareversie
Nieuwe softwareversie 1.01 nu in de handel verkrijgbaar.
Alleen staat wel dat deze in de handel verkrijgbaar is..... uiteraard wel maar bij een Becker Indianapolis zit deze er standaard bij...
Nieuwe softwareversie
Nieuwe softwareversie 1.01 nu in de handel verkrijgbaar.
Alleen staat wel dat deze in de handel verkrijgbaar is..... uiteraard wel maar bij een Becker Indianapolis zit deze er standaard bij...
Hide post links |
-
- Starting Member
software vergelijkbaar
Omdat ik geinteresseerd ben in de Becker Indianapolis en er kennelijk juist ook een update heeft plaatsgevonden (Zie Navteq.com) heb ik een leverancier gevraagd, welke softwareversie bij hem wordt meegeleverd. Zou de versie 1.02 betreffen. Is dit een voorloper van de door Navteq aangeboden update 2.0 of zijn dit verschillende benamingen voor een en hetzelfde product?
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: software vergelijkbaar
Die 1.02 is een oudere versie, en zeker niet een andere benaming voor hetzelfde produkt.audis2 schreef:Omdat ik geinteresseerd ben in de Becker Indianapolis en er kennelijk juist ook een update heeft plaatsgevonden (Zie Navteq.com) heb ik een leverancier gevraagd, welke softwareversie bij hem wordt meegeleverd. Zou de versie 1.02 betreffen. Is dit een voorloper van de door Navteq aangeboden update 2.0 of zijn dit verschillende benamingen voor een en hetzelfde product?
De kaart DataBase bepaalt het eerste getal, dus 2. is verser dan 1., in dit geval zit daar dik meer dan een jaar tussen. Zo zal de A30<>A12 wel op de nieuwe maar niet op de oude staan, idem de rondweg N11 bij Alphen. E dat zijn nog maar een paar vorbeelden, er zijn er heel veel meer op detail niveau.
Het tweede getal slaat op de besturings SW, met een oplopend versienummer ná het uitkomen van een nieuwe kaart.
Extra feature bij de 2.0 is dat er een koppeling gemaakt kan worden met een iPod, zie ook /viewtopic.php?t=4541 , dat kon bij de vorige versie niet.
Aan jou de keus, maar persoonlijk zou ik geen 1. versie meer geleverd willen hebben, is gewoon "ouwe meuk".
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
2.02
Vandaag ontvangen en meteen geinstalleerd.
Ziet er zeer compleet uit.
Jammer dat er geen duidelijke handleiding bij zit.Maar het wijst zich vanzelf. Het is me nog niet duidelijk wat er aan radiosoftware bijzit. Hij was wel even bezig om die te installeren,
P.S.
Mijn versie 101 is op de te koop afdeling gezet
Ziet er zeer compleet uit.
Jammer dat er geen duidelijke handleiding bij zit.Maar het wijst zich vanzelf. Het is me nog niet duidelijk wat er aan radiosoftware bijzit. Hij was wel even bezig om die te installeren,
P.S.
Mijn versie 101 is op de te koop afdeling gezet
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-