Heb hem nu op scrollen gezet en tot hier toe verspringt de schaal niet meer,kaart staat wel noordelijk.Maar als "madam"met de auto rijdt,moet de kaart echter op rijrichting staan of ze gaat alsnog de verkeerde kant op.Als ik daar dan commentaar op geeft is het natuurlijk niet haar fout maar de mijne,omdat IK het verkeerde toestel heb gekozen en heb ik gedurende 14 dagen bijna alle dagen sex,bijna de maandag,bijna de dinsdag,bijna de woensdag......enz.
Ga nu uit proberen of scrollen en rijrichting samengaan.
MS5000 verandert ongevraagd van schaal
-
- New Member
-
- Normal Member
Die combi werkt niet....
Rijrichting is altijd zonder scrollen
Rijrichting is altijd zonder scrollen
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ook Jens Wunderwald weet het niet zeker. http://www.geo24.de/forum/thread.php?po ... #post45833
Ik kan me echter voorstellen dat bijv met veel details op de kaart, bijv rijdend over de A10 west dat de processor meer moeite heeft met kaartopbouw dan rijdend over de Zeelandbrug.
Ik kan me echter voorstellen dat bijv met veel details op de kaart, bijv rijdend over de A10 west dat de processor meer moeite heeft met kaartopbouw dan rijdend over de Zeelandbrug.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
http://www.geo24.de/forum/thread.php?po ... #post45930
Hier is nu iemand met een MS5500 en M)5595 die het probleem van schaalverandering ondervindt.
Hier is nu iemand met een MS5500 en M)5595 die het probleem van schaalverandering ondervindt.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Hello guys,
Ik heb nu 14 dagen gereden met scrollen en dus de kaart noordelijk,wat anders niet kan in de scrol modus,en inderdaad,de schaal verandert dan NIET.Wanneer ik gisteren scrollen uitzette,terug hetzelfde probleem met de veranderende schaal.
Dus hoe vlugger ik een oplossing heb,hoe vlugger mijn huwelijk gered is.
Rare is dat niet iedereen met een ms5000 dit probleem heeft.Zou het kunnen dat aleen een bepaalde serie dit fenomeen heeft.
Ik heb nu 14 dagen gereden met scrollen en dus de kaart noordelijk,wat anders niet kan in de scrol modus,en inderdaad,de schaal verandert dan NIET.Wanneer ik gisteren scrollen uitzette,terug hetzelfde probleem met de veranderende schaal.
Dus hoe vlugger ik een oplossing heb,hoe vlugger mijn huwelijk gered is.
Rare is dat niet iedereen met een ms5000 dit probleem heeft.Zou het kunnen dat aleen een bepaalde serie dit fenomeen heeft.
Hide post links |
-
- Senior Member
Heb je de TD van VDO hierover al gebeld? 020 687 89 70
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Junior Member
schaal verspringen
hallo bij mijn ms5000 verspringt de schaal alleen als de kaart op rijrichting plaats
de schaal verspringt niet als ik op scrolen kaart zet
de schaal verspringt niet als ik op scrolen kaart zet
Hide post links |
-
- New Member
vakantie
Ben nu terug uit vakantie en heb enkele dagen met een kaart van Frankrijk gereden.
Zoals ik vreesde,met dezelfde probs.
Zoals ik vreesde,met dezelfde probs.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-