Ik wil als leek, eens een vraag stellen.
Misschien is deze info al eens behandeld, maar ik kan deze niet vinden.
Elk jaar komen er nieuwe navigatie DVD's uit.
Werken dan de ouderen niet meer of zijn ze alleen maar achterhaald.
Voor mij is de navigatie een luxe gadet. Maar voor iemand die niet voor zijn werk gebruik van de navigatie hoeft te maken, lijkt het mij niet erg om een verouderde DVD te hebben.
Staan er er ook hoogte van bruggen op, dit omdat wij vaak met een caravan rijden. Achteruit rijden is wel te doen maar niet mijn grootste hobby, dus als ik daar door weet dat ik er wel onderdoor kan zou het fijn zijn.
Nieuwe DVD = dit nodig???????
-
- New Member
Nieuwe DVD = dit nodig???????
Nissan Almera Tino 1.8
Pioneer AVIC X1R
AB + Voicecontrole
DVD-wisselaar
Pioneer AVIC X1R
AB + Voicecontrole
DVD-wisselaar
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hallo,
In het geval van pioneer die werkt met tele atlas software denk ik niet dat ze elk jaar opnieuw een nieuwe versie uitbrengen vermits daar ook heel Europa opstaat.
Voor sommige andere software komt er wel elk jaar nieuwe (recentere) software bij. De oudere versie blijft dan wel werken, maar je gaat dan natuurlijk op bepaalde plaatsen niet de recentste informatie krijgen.
Op zich natuurlijk een beetje ambetant maar het is logisch dat men onmogelijk voor de kleinste wijziging een nieuwe versie moet uitbrengen.
Het is en blijft een hulpmiddel en de recentste versie gebruiken is het enige wat je kan doen en dan nog zal de informatie op bepaalde plaatsen niet 100 % kloppen, maar dat moet je erbij nemen...
Ivm met hoogte weergave van bruggen, bij pioneer met tele atlas is dit alleszins niet het geval. Denk ook niet bij andere systemen.
Groeten
In het geval van pioneer die werkt met tele atlas software denk ik niet dat ze elk jaar opnieuw een nieuwe versie uitbrengen vermits daar ook heel Europa opstaat.
Voor sommige andere software komt er wel elk jaar nieuwe (recentere) software bij. De oudere versie blijft dan wel werken, maar je gaat dan natuurlijk op bepaalde plaatsen niet de recentste informatie krijgen.
Op zich natuurlijk een beetje ambetant maar het is logisch dat men onmogelijk voor de kleinste wijziging een nieuwe versie moet uitbrengen.
Het is en blijft een hulpmiddel en de recentste versie gebruiken is het enige wat je kan doen en dan nog zal de informatie op bepaalde plaatsen niet 100 % kloppen, maar dat moet je erbij nemen...
Ivm met hoogte weergave van bruggen, bij pioneer met tele atlas is dit alleszins niet het geval. Denk ook niet bij andere systemen.
Groeten
Hide post links |
-
- Average Member
Nee... is niet echt nodig. De X1R is trouwens voorzien van de 2005 DVD, dus je kan nog wel even vooruit.
Peugeot 307 voorzien Pioneer HD3-BT 8)
-Ik ben bijna nooit thuis en als ik thuis ben moet ik atijd weer weg!-
-Ik ben bijna nooit thuis en als ik thuis ben moet ik atijd weer weg!-
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-