Hoi,
Kan iemand mij vertellen op welke (kleuren) kabels de vaste voeding +12V van de PC5000 aangesloten dient te worden en op welke kleur de geschakelde voeding +12V.
Ik heb een mercedes vito en dacht dat ik hem goed aangesloten had maar nadat de auto uitgestaan heeft moet
de pc steeds de nieuwe positie bepalen.
alvast bedankt
Mike
Aansluitingen PC5000 (MS5000)
-
- New Member
-
- Moderator
Als je hierboven nou eens op Handleidingen klikt en daar de handleiding van de 5000 downloadt? Staat het allemaal in.
Zo te zien heb jij de constante en de geschakelde plus omgedraaid zitten. Die verwisselen (meestal de rode en de geel/rode draad) zal het probleem wel verhelpen. Eerst even handleiding lezen dus en even in het boekje van je Ster kijken hoe de bedrading voor de radio bij jou zit.
Heb je de MS5000 overigens in de din-schacht? Dan valt het me mee gezien de bijna verticale positie DAT ie überhaupt werkt...
Zo te zien heb jij de constante en de geschakelde plus omgedraaid zitten. Die verwisselen (meestal de rode en de geel/rode draad) zal het probleem wel verhelpen. Eerst even handleiding lezen dus en even in het boekje van je Ster kijken hoe de bedrading voor de radio bij jou zit.
Heb je de MS5000 overigens in de din-schacht? Dan valt het me mee gezien de bijna verticale positie DAT ie überhaupt werkt...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Had jij niet nog kort geleden een PC 5000 ingebouwd in je nieuwe auto?Higgy schreef:Als je hierboven nou eens op Handleidingen klikt en daar de handleiding van de 5000 downloadt? Staat het allemaal in.
Nou weet ik dat veel mannen kleurenblind zijn, maar een paarse draad dan "geel/rood" noemen
Weet je wel zeker dat het in jouw Skoda goed zit
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Ik heb weliswaar een hele lichte kleurenblindheid (voor bijv. paars en rose, kan ik bijna niet uit elkaar houden) maar ben bang dat ik DAAR hier niet mee wegkom...JW schreef:Had jij niet nog kort geleden een PC 5000 ingebouwd in je nieuwe auto?
Nou weet ik dat veel mannen kleurenblind zijn, maar een paarse draad dan "geel/rood" noemen
Weet je wel zeker dat het in jouw Skoda goed zit
Groet,
JW
En ja, het werkt goed...! (Zowaar...)
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb dus op de site van VDO gezocht naar de inbouw handleiding en kon hem niet vinden. Was dus niet zo slim om op deze site te kijken of er handleidingen stonden
Heb de pc trouwens onder de bank bevestigd zodat hij horizontaal hangt !!
bedankt voor de support !
Heb de pc trouwens onder de bank bevestigd zodat hij horizontaal hangt !!
bedankt voor de support !
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0