MS3200, de eerste ervaringen.

Gebruikersavatar
trennen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2003 23:44

MS3200, de eerste ervaringen.

Bericht door trennen »

Hallo VDO gebruikers,

Al een paar maanden volg ik deze site om een beetje thuis te raken in de navigatiesystemen.

Sinds vandaag ben ik in bezit van een MS3200 met C-IQ met Europa vrijschakeling. Alhoewel ik nog geen grote afstanden gereden heb en niet veel vergelijkingsmateriaal heb hier toch een paar eerste indrukken.
- zeer snelle computer
- prettige monitor
- zeer eenvoudig te bedienen
- zeer duidelijke navigatie stem

Misschien over een paar dagen meer.

Groeten Toine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Hallo Toine,

Welkom op de site, en leuk om wat meer over de MS3200 met C-IQ te weten te komen.
Heel veel succes met je systeem en laat ons inderdaad af toe weten hoe het werkt.

Groeten Han

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffrey
Normal Member
Normal Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:18

Bericht door jeffrey »

hey allen,

Het eerste wat opviel was natuurlijk de enorme snelheid van de computer !
De lay out van het toestel komt overeen met die van de MS 3100


Het scherm is ongeveer hetzelfde als die van de MS 3100 maar er zijn een aantal heel handige features bij gekomen/ verbeterd.
Zoals de route criteria kunnen direct via het begeleidingsscherm worden aangepast.
Er is direct via het begeleidingsscherm toegang tot

- route lijst
- Bestemming
- Huidige positie
- GPS informatie
- Trip computer

Ook op het scherm op langere wegen zonder kruispunten of afslagen wordt de pijl rechts onder getoond dat je de komende tijd nog rechtdoor moet de eerst volgende afslag wordt daarboven verkleind weergegeven.


De spraak begeleiding is sterk verbeterd onder de 70 KM/uur zegt het systeem NU AFSLAAN is erg makkelijk je hoeft niet meer op het scherm te kijken over hoeveel meter je af moet slaan maar dit wordt gezegd zodat de ogen van de bestuurder op de weg kunnen blijven.
Zodra er dan per ongeluk toch verkeerd wordt gereden is er in een oogwenk een andere route beschikbaar (ook weer vele malen sneller als bij de 3100)

Gr Jeff

ook MS3200 met Europa
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !

Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”