![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik heb een C5 Berline aangeschaft,met daarin een fabrieksnavigatie systeem.
Nu is mijn vraag,wie weet wat voor merk en type dit systeem kan zijn.
De dealer had het over een VDO,maar wist het niet zeker.Bjr is 2001.
Alvast bedankt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Lijkt me ook heel verstandig dit maar niet te doen, die 3.00 is speciaal geschreven om er voor te zorgen dat de Citroën SW niet gaat bijten, en omgekeerd natuurlijkM&M schreef:Ah ok ... indien het al een RT-3 systeem betreft is dat 5.42 build 390 ( indentiek aan die van de Peugeot VAN version )
Met de versie ervoor , ( herkeningspunt : geen GSM integratie ) weet ik het helaas niet , deze versie heb ik ook en zelfs mijn garage durft hem niet te updatenondanks dat ik persoonlijk denk dat hij op "gewone" VDO software draait en het dus MO5076/00 moet wezen ... die van mij draait nu op 3.00 ( van VDO , de originele CD zit erbij )
Ik durf het niet aan te updaten aangezien het nu prima werkt ( helaas geen postcode invoer mogelijk ) en ik geen zin heb in software die vastloopt , en dan met name de software van Citroën zelf aangezien de boardcomputer hier mee verbonden is en de overige functies zoals audio etc![]()
Groet , Menno.
Hide post links |
Ja die ken ik ... hiermee is de auto destijds afgeleverd , de vorige eigenaar reed ook nog met kaartmateriaal uit 2001JW schreef:Overigens weet ik dus niet of die 3.00 de laatste versie is, hij zat er bij jou dus bij, maar weet je iets van de historie van jouw C5?
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo,Ik schreef:Verdere speciefieke info over de Navigatie heb ik nog niet kunnen achterhalen ... maar er wordt nog gezocht
Hide post links |
Dit is dus een update voor het schermpje ( EMF-D ) en navigatie systeem ( Navigation-D ) .....van toepassing op navigatiesystemen in kleur VDO , zoals standaard geinstalleerd in C5 en 607 , en geschikt voor versies waarvan de CD begint met VDO gevolgd door een versienummer BV : ' VDO-6.0 '
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik zal niks meer schrijven, na deze, vijfde posting in dit draadjeM&M schreef:Het lijkt wel een eenmans draadje...
Vanaf volgende week rij ik met 8.00 rond , ik zal de verschillen even melden !
Groet,
Menno.
Hide post links |
Inderdaad JW .....JW schreef:Want ik begrijp uit je posting dat je 'm te pakken hebt![]()
JW schreef:Ik zal niks meer schrijven, na deze, vijfde posting in dit draadje![]()
![]()
Hide post links |
Hide post links |