1 dag Prepaid in meerdere landen ????

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
Scheppies
New Member
New Member

1 dag Prepaid in meerdere landen ????

Bericht door Scheppies »

Ik ben nieuw en heb sinds gisteren m'n auto + navigatiesysteem (Benelux) gehaald.
Wij willen binnenkort naar Italie rijden via Duitsland, Oostenrijk en op de terugweg via Zwitzerland en Frankrijk.
Ik heb voor 5 dagen prepaid gekocht en heb ook nog 2 x preview.
Kan ik met Prepaid voor de heenreis tegelijkertijd Duitsland als Oostenrijk vrijgeven of kost dat 2 prepaid-dagen (hetzelfde geldt voor de terugreis).

Ik kom er niet meer uit en krijg geen heldere antwoorden en de Mailfunctie op C-IQ werkt niet!!!

Wie geeft mij duidelijkheid

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo,

De Pre-Paid geldt voor produkten die je voor een dag kunt vrijschakelen.
Bij de landen is Benelux zo'n produkt, Duitsland, Frankrijk en Italië zijn afzonderlijke produkten, de enige andere combinatie is Oostenrijk/Zwitserland.
Gevolg daarvan is dat je dus de afzonderlijke produkten moet vrijschakelen, als je dus door Duitsland en Oostenrijk naar Italië rijdt, dat je naar ik aanneem afzonderlijk hebt vrijgeschakeld, zul je twee eenheden moeten afboeken van je Pre-Paid. Uiteraard kun je daar dan ook de Preview voor gebruiken, die geldt dan voor twee dagen per produkt. Handig als je bijvoorbeeld in Duitsland overnacht, dan heb je optimaal gebruik gemaakt van de Preview.
Overigens, heb je wel eens uitgerekend dat het in zo'n situatie veelal goedkoper is om een maandje Europa vrij te schakelen voor € 29.99? Dan hoef je niet afzonderlijk Italië te nemen en heb je niet 4 Pre-Paid dagen nodig :idea:

Binnenkort wordt dit allemaal veel makkelijker, met de volgende update (2005/06) komt er ook een Europa CD waarop alle hoofd en nevenroutes staan. Daarmee kun je dan gratis door die landen heen navigeren :) En dan is het goedkoper om alleen het bestemmingsland te activeren.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scheppies
New Member
New Member

Bericht door Scheppies »

JW schreef:.
Overigens, heb je wel eens uitgerekend dat het in zo'n situatie veelal goedkoper is om een maandje Europa vrij te schakelen voor € 29.99? Dan hoef je niet afzonderlijk Italië te nemen en heb je niet 4 Pre-Paid dagen nodig :idea:

Groet,
JW
Thanks ik had al Italie besteld, maar heb dit terug laten boeken via internet en heb nu 1 maand Europa besteld en geactiveerd.

Nogmaals bedankt en met vriendelijke groet,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Route samenstellen meerdere adressen
    door bramsix » 05 jan 2016 20:39 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2