Ik heb net een 10-cd wisselaar aangesloten op mijn traffic pro. Helaas wordt de wisselaar niet direkt herkend. Is er nog een speciale reset die uitgevoerd kan worden zodat deze wel herkend wordt?
Het is nu donker aan het worden dus ik zal morgen nog even verder puzzelen. Maar als iemand tips heeft hoor ik het graag!
-Johan-
TP herkent wisselaar niet
-
- Starting Member
-
- Starting Member
Hierbij wou ik even mee delen dat de zoek funtie van het forum werkt
"Je kan zelf de wisselaar resetten door in het servicemenu te gaan daarvoor moet je de toetsen NAV en de 10e knop op je onderste gedeelte van je display ingedrukt houden. Nu kom je in een menu waar je doorheen kunt draaien met je rechterdraaiknop. Je komt nu vanzelf bij een keuze wisselaar reset. Druk die knop dan in."
"Je kan zelf de wisselaar resetten door in het servicemenu te gaan daarvoor moet je de toetsen NAV en de 10e knop op je onderste gedeelte van je display ingedrukt houden. Nu kom je in een menu waar je doorheen kunt draaien met je rechterdraaiknop. Je komt nu vanzelf bij een keuze wisselaar reset. Druk die knop dan in."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Da's mooi dus, en hopelijk is jouw probleem daarmee opgelostJohan735 schreef:Hierbij wou ik even mee delen dat de zoek funtie van het forum werkt
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Starting Member
Helaas niet. Bij een reset hoor ik de wisselaar wel iets doen maar hij herkend 'em nog steeds niet.
Best jammer. Ik had de hoop dat ie met een Sony CDX-65 zou werken. Toch blijft het vreemd dat mijn TP wel heeft gewerkt met een Sony MDX-65. Nou ja dan maar een silverstone wisselaar kopen.
Best jammer. Ik had de hoop dat ie met een Sony CDX-65 zou werken. Toch blijft het vreemd dat mijn TP wel heeft gewerkt met een Sony MDX-65. Nou ja dan maar een silverstone wisselaar kopen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 581