viewtopic.php?t=4898
even dit ,
Sinds een paar dagen doet mijn navi heel raar. Voorbeeld gisteren ben ik zonder problemen naar Parijs geweest. Toestel valt wel regelmatig zonder stroom. Zet hem dan gewoon op via de " on " knop en navigatie gaat gewoon verder.
Maar na Parijs had ik nog een rit naar Best, De Waal in Nederland. Heb alle gegevens ingetypt in Brugge. Het uitrekenen van de route heeft geduurt tot aan de Belgisch/Nederlandse grens in Postel eer hij het adres gevonden had. Icoontje met vermelding Cd bleef heel die tijd knipperen natuurlijk.
Ben een paar keer gestopt en adres opnieuw ingevoerd resultaat altijd hetzelfde. Kreeg zelfs op een bepaald moment de melding " navigatie CD1 invoeren " terwijl deze er al altijd had ingezeten. Met heel veel moeite de cd eruit gekregen om eens na te kijken en daarna er terug ingestopt maar probleem bleef tot aan de grens. Speelt de warmte hier ook een rol ?
De snelheidswijzer van mijn auto valt de laatste dagen ook regelmatig uit, dus terwijl ik bv 120 km/u rij geeft de wijzer plots 0 km/u aan. Heeft dit met elkaar te maken misschien ??
In de garage kreeg ik als antwoord dat het de warmte was die mijn snelheidsmeter zo deed flippen
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)