Hallo,
Ik heb een Philips RC 759, tot volle tevredenheid. Beetje traag, maar wel degelijk.
Nu heb ik een vraagje mbt de aux ingang die op dit type zit. Na bestudering van de handleiding op deze site is me nog steeds niet duidelijk wat en hoe je hierop iets kunt aansluiten.
Ik heb een losse dvd speler met een apart scherm gemonteerd. Vanaf de dvd speler (audio out) heb ik de rode en witte tulp stekkers naar de rode en witte contra tulp stekkers van de radio unit geleid (line in) en aangesloten. Als ik dan de boel aanzet en "aux" selecteer (er verschijnt "externe input" in het display) dan hoor ik niks !? Al van alles geprobeerd via instellingen op de dvd speler, op het losse scherm en de radio unit zelf, geen geluid te horen.
Mijn vraag is dus; waarvoor zijn nou precies die tulpstekkers rood, wit en geel die standaard aan de head unit RC 759 zitten ? Kan daar alleen een versterker aan waarop ik dan apart weer speakers moet aansluiten ? Begrijp er niet veel meer van.
Zie de reacties graag tegemoet ! Alvast bedankt.
Groeten Pieter
Aux op RC 759
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Het zou moeten werken, tenminste, ik heb het werkend gekregen op een MS4000.
Heb je het volume van de dvd aanstaan?
Heb je het volume van de dvd aanstaan?
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Volgens mij was het zo dat rood en wit voor audio in waren en geel voor telefoon mute zijn. Ik weet dat niet meer honderd procent zeker, maar volgens mij zat het zo. En inderdaad, zet ook je geluid aan van de DVD speler... .
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |