Hallo,
Ik heb pas een gebruikte E1 gekocht en dankzij dit forum en mijn Volvo Dealer ook daadwerkelijk aan de praat gekregen .
Echter ik heb nu een probleem waarvoor ik nog geen oplossing heb gevonden op dit forum.
Het volume van de radio/cd reageert op de snelheid, dus hoe harder ik rijdt hoe harder het volume en als ik dan weer afrem neemt het volume weer af. Ik ben er redelijk van overtuigd dat alles correct is aangesloten (ik had schema's gekregen van de dealer) en de navigatie werkt ook perfect. Maar volgens mij is het niet gebruikelijk dat het volume op deze manier reageert, nu heb ik al een paar maal de handleiding doorgespit maar kan hierover niets vinden
Kan iemand mij verder helpen?
alvast bedankt voor jullie hulp.
eric roelofs
Volume E1
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
Dat heet een GALA regeling, dat staat voor Geschwindigkeits Abhängige Lautstärke Anpassung. In het Engels heet dat SDVC, Speed Dependent Volume Control.
Persoonlijk vind ik dat zeer praktisch, zeker als dat instelbaar is.
Ik heb het NL Manual niet, maar in het duitse manual staat daarover op pagina 80-81 het een en ander, ook hoe je dat moet instellen.
Groet,
JW
Dat heet een GALA regeling, dat staat voor Geschwindigkeits Abhängige Lautstärke Anpassung. In het Engels heet dat SDVC, Speed Dependent Volume Control.
Persoonlijk vind ik dat zeer praktisch, zeker als dat instelbaar is.
Ik heb het NL Manual niet, maar in het duitse manual staat daarover op pagina 80-81 het een en ander, ook hoe je dat moet instellen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 552