Hallo Frits,ritselaar schreef:Zag op Sky vandaga file op A12 tuissen Velperbroek en Zevenaar. Toen geswitscht naar tmc van radio1. Hier werd de file van Velperbroek naar Duiven (die in het geheugen hangt) overschreven door de nieuwe file.
Et voila: Ik ben weer een file kwijt uit het geheugen.
Nu alleen nog die file op de Ring A10.
Voor een specifieke lezer
Het is me nu wel 100% duidelijk, dat zodra op baanvak weer een nieuwe file staat het geheugen overschreven wordt en na verloop van tijd de file netjes verwijderd wanneer deze er niet meer staat.
Frits de Laar
Het heeft er dus alle schijn van dat die "oude info" in een stukje geheugen zit met een verkeerde adressering, omgevallen bitje of zo zoals WMP schreef. Daarbij zijn de weggedeeltes waarop dat betrekking heeft kennelijk dominant, zodra dat in een nieuw TMC bericht genoemd wordt, wordt het overschreven en op de oude plek gewist.
Nu duidelijk is dat het geen systematische fout is in je systeem, maar vooralsnog een eenmalig probleem (Sky en de andere zenders geven geen restgeheugen, en ook Radio1 doet dat niet meer), ga ik mee in je gedachte weer om te schakelen naar RWS-Rad1 en hopen dat er binnenkort weer een file komt op dat wegvak van de A10 dat nog in je geheugen zit. Dan is het laatste stukje history gewist.
Hou je ons op de hoogte van de vorderingen?
Groet,
JW