Ik heb afgelopen zaterdag mijn VW GPS antenne op het dak gemonteerd. Sateliet ontvangst werkt!
Echter wordt mijn locatie niet realtime bijgewerkt. Pulskabel (blauw witte draad) zit goed.
Op de kaart zie ik het pijltje ook niet veranderen van richting.
Iemand enig idee wat dit kan zijn!
Problemen met VW MFD G versie
-
- New Member
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:42
-
- Moderator
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42
Hm. Wilde gok. Staat ie toevallig in de demo-mode?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Re: Problemen met VW MFD G versie
Hallo,vwpolo schreef:Ik heb afgelopen zaterdag mijn VW GPS antenne op het dak gemonteerd. Sateliet ontvangst werkt!
Echter wordt mijn locatie niet realtime bijgewerkt. Pulskabel (blauw witte draad) zit goed.
Op de kaart zie ik het pijltje ook niet veranderen van richting.
Iemand enig idee wat dit kan zijn!
Als ik het goed heb is die aansluiting op ISO-A1, de blauw/witte draad, bestemd voor de automatische volume aanpassing van de radio (GALA).
Voor het Navigedeelte moet je meer doen, daarvoor moeten de nodige aansluitingen gemaakt worden op de 26-polige stekker. Zó is het althans bij de eerdere MFD's.
Heb je geen aansluitschema bij jouw MFD-G waarop dit staat?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42
Geldt dat alleen voor de MFD-systemen dan JW? Mijn 5000 deed het prima qua snelheidspuls op de blauw/witte draad van m'n Passat(s).
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In elk geval geldt dat voor de MFD's, maar bijv. ook voor de Avix X1(R) Daar moeten meer aansluitingen gemaakt worden dan alleen de ISO A stekker.Higgy schreef:Geldt dat alleen voor de MFD-systemen dan JW? Mijn 5000 deed het prima qua snelheidspuls op de blauw/witte draad van m'n Passat(s).
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:42
Zou kunnen hoe kan ik dit controleren en eventueel opheffen?Higgy schreef:Hm. Wilde gok. Staat ie toevallig in de demo-mode?
Ik heb er namelijk geen Nederlandstalige handleiding bij
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:42
Re: Problemen met VW MFD G versie
Nee die heb ik helaas nietJW schreef:Hallo,vwpolo schreef:Ik heb afgelopen zaterdag mijn VW GPS antenne op het dak gemonteerd. Sateliet ontvangst werkt!
Echter wordt mijn locatie niet realtime bijgewerkt. Pulskabel (blauw witte draad) zit goed.
Op de kaart zie ik het pijltje ook niet veranderen van richting.
Iemand enig idee wat dit kan zijn!
Als ik het goed heb is die aansluiting op ISO-A1, de blauw/witte draad, bestemd voor de automatische volume aanpassing van de radio (GALA).
Voor het Navigedeelte moet je meer doen, daarvoor moeten de nodige aansluitingen gemaakt worden op de 26-polige stekker. Zó is het althans bij de eerdere MFD's.
Heb je geen aansluitschema bij jouw MFD-G waarop dit staat?
Groet,
JW
Die 26-polige stekker zit er bij niet eens in
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Re: Problemen met VW MFD G versie
Dus op de MFD-G zit niet de stekker die getoond wordt op dit plaatje?vwpolo schreef:Nee die heb ik helaas nietJW schreef:Hallo,vwpolo schreef:Ik heb afgelopen zaterdag mijn VW GPS antenne op het dak gemonteerd. Sateliet ontvangst werkt!
Echter wordt mijn locatie niet realtime bijgewerkt. Pulskabel (blauw witte draad) zit goed.
Op de kaart zie ik het pijltje ook niet veranderen van richting.
Iemand enig idee wat dit kan zijn!
Als ik het goed heb is die aansluiting op ISO-A1, de blauw/witte draad, bestemd voor de automatische volume aanpassing van de radio (GALA).
Voor het Navigedeelte moet je meer doen, daarvoor moeten de nodige aansluitingen gemaakt worden op de 26-polige stekker. Zó is het althans bij de eerdere MFD's.
Heb je geen aansluitschema bij jouw MFD-G waarop dit staat?
Groet,
JW
Die 26-polige stekker zit er bij niet eens in
En dus is hetgeen Playtronic HIER schrijft ook niet van toepassing op jouw systeem?
Dan wellicht een heel onnozele vraag: als je geen instructie en gebruiksaanwijzing hebt, wat doet jou dan veronderstellen dat je een MFD-G hebt Heb je er een plaatje of foto van die je hier kunt posten? Ook van de achterkant?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
@VWPolo,
Inmiddels heb ik de bevestiging van een insider dat er ook op de MFD-G een 26-polige stekker zit. Als die bij jou niet aanwezig is heb je dus geen MFD-G.
En dus is het de vraag: welk systeem heb je dan wel? Als we dat weten kunnen we je wellicht verder helpen.
Groet,
JW
Inmiddels heb ik de bevestiging van een insider dat er ook op de MFD-G een 26-polige stekker zit. Als die bij jou niet aanwezig is heb je dus geen MFD-G.
En dus is het de vraag: welk systeem heb je dan wel? Als we dat weten kunnen we je wellicht verder helpen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:42
De aansluiting zit er wel, maar de stekker heb ik niet.JW schreef:@VWPolo,
Inmiddels heb ik de bevestiging van een insider dat er ook op de MFD-G een 26-polige stekker zit. Als die bij jou niet aanwezig is heb je dus geen MFD-G.
En dus is het de vraag: welk systeem heb je dan wel? Als we dat weten kunnen we je wellicht verder helpen.
Groet,
JW
Ik maak vanavond wel even een foto van de achterkant.
Op onderstaand plaatje ontbreekt bij mij die linker 26-polige stekker. De aansluiting is echter wel aanwezig.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Aha, nou is het duidelijkvwpolo schreef:De aansluiting zit er wel, maar de stekker heb ik niet.JW schreef:@VWPolo,
Inmiddels heb ik de bevestiging van een insider dat er ook op de MFD-G een 26-polige stekker zit. Als die bij jou niet aanwezig is heb je dus geen MFD-G.
En dus is het de vraag: welk systeem heb je dan wel? Als we dat weten kunnen we je wellicht verder helpen.
Groet,
JW
Ik maak vanavond wel even een foto van de achterkant.
Op onderstaand plaatje ontbreekt bij mij die linker 26-polige stekker. De aansluiting is echter wel aanwezig.
Die 26 polige stekker heb je beslist nodig, daarop moeten de puls en het achteruitsignaal aangesloten worden.
Het is me bekend dat BMIS die stekkers levert, bedraad en wel voor het aansluiten van de puls en de achteruit, kost iets van €15,- excl. verzendkosten. Stuur bij interesse even een mail naar info@bmis.nl . Niet bellen maar mailen!!
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:42
Mij is het nu ook duidelijk!
Ik ga de 26-polige stekker bestellen bij BMIS.
Binnenkort vernemen jullie de afloop.
Ik ga de 26-polige stekker bestellen bij BMIS.
Binnenkort vernemen jullie de afloop.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 19 jun 2005 19:42
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 762
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 372
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 846
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 903
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 333
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 638
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 762