Kies ik SKY, Via-TMC of ViaTMC dan komen de correcte infomeldingen wel door. Zodra ik weer de TMC kies van Radio 1, dan staan er direct weer een aantal files in, die er in werkelijkheid niet staan.
Gisteren aan het einde van de middag leek het goed te zijn (JW keek ook nog even mee), maar bij het wegrijden stond het weer vol met meldingen, waarvan er maar 1-2 correct waren, gezien de gesproken verkeersinfo.
Vanmorgen idem, de actuele files worden wel toegevoegd en verdwijnen ook weer.
Inmiddels ook een file eruit, waarvan ik weet dat ik die vanmorgen ook zag staan.
A12 Den Haag-> Utrecht, tussen Ouderijn en Houten file. Vervolgens een tweede file op A12 Utrecht-> Arnhem tussen Lunetten en Driebergen.
Vanmiddag was er uiteraard weer file tussen Lunetten en Driebergen. Deze is inmiddels wel weg uit het systeem en ook in het echt.
Het lijkt er dus op dat de file nogmaals er moet staan, waardoor de TMC-box wel het goede signaal krijgt om na verloop van tijd wel de file te kunnen wissen.
Zojuist nog even gecheckt op Teletekst: Geen meldingen
In de auto op Via-TMC 17 meldingen van politiecontroles (vanmiddag ook met files) dus die zender is goed.
Zet ik de TMC weer op Radio1 dan staan er direct weer 10 files (die ik vanmorgen ook zag).
Kent iemand dit probleem, cq weet iemand wat ik moet doen om ze definitief weg te krijgen.
Gene: Ik kan de TMC-box niet op SW of MW zetten, dus daar kan het niet aan liggen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Frits de Laar