Hallo
De AVIC-X1R heb ik hier reeds liggen en volgende week heb ik eindelijk mijn Nieuwe Audi A4 Avant.
Nu heb ik een vraagje over het inbouwen hiervoor.
1) Moet ik bij de A4 de roode en de gele draad verwisselen?
2) De achtetuirijdraad, zit deze ineens in de ISO stekker ingebouwd?
3)Mag ik de achteruirijdraad rechttreeks op het achteruirijlicht aansluiten?
4) Er komt ook een achteruitrij camera in, mag deze ook gewoon op het achteruitrij licht aangesloten worden of zit alles in de ISO stekker
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg
Glee
AVIC-X1R - AUDI A4
-
- New Member
-
- New Member
bedankt voor de niet reacties, ik dach nochtand dat er hier toch mensen zaten die er iets van afweten, de zin om te helpen zal ontbreken zeker.
Dit gezegd zijnde, ik heb de avic inmiddels ingebouwd en heb alles zelf uitgevist, het toestel werkt perfect.
Groeten
Dit gezegd zijnde, ik heb de avic inmiddels ingebouwd en heb alles zelf uitgevist, het toestel werkt perfect.
Groeten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Jij maakt vrienden...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Moderator
Niet echt, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik dit bericht pas vandaag voor het eerst leest.Higgy schreef:Jij maakt vrienden...
Gaat ook zo hard allemaal, en explorer klapt er nogal eens uit, en dan zie je niet meer wat de meest recente berichten zijn.
Om het nog erger te maken....wist de meeste antwoorden, en nu moest deze persoon zoeken!
Ben wel erg benieuwd naar de juiste antwoorden, dus als topicstarter dat wilt posten, dan heel graag.
We hebben hem helaas niet adequaat kunnen helpen, maar zijn antwoord kan vele bezoekers van dit forum wel weer helpen.
Hide post links |
-
- New Member
Re: AVIC-X1R - AUDI A4
Glee schreef:Hallo
De AVIC-X1R heb ik hier reeds liggen en volgende week heb ik eindelijk mijn Nieuwe Audi A4 Avant.
Nu heb ik een vraagje over het inbouwen hiervoor.
1) Moet ik bij de A4 de roode en de gele draad verwisselen?
2) De achtetuirijdraad, zit deze ineens in de ISO stekker ingebouwd?
3)Mag ik de achteruirijdraad rechttreeks op het achteruitrijlicht aansluiten?
4) Er komt ook een achteruitrij camera in, mag deze ook gewoon op het achteruitrij licht aangesloten worden of zit alles in de ISO stekker
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg
Glee
1)rood blijft op rood/geel blijft op geel
2)niet in iso, kan afgetapt worden links onder pedalen (achter plastik behuizing helemaal links).Zit in een felgroene stekker , kleur blauw-wit
3)ja (op de plus draad)
4)ja mag ineens op achteruitrijlicht aangesloten worden
Hide post links |
-
- Moderator
1) Had ik goed, maar was wel een klein gokje, die geen schade kon berokkenen
2) Had ik fout
3) Had ik goed, vrij breed toepasbaar, maar soms problemen met de 'defecte lamp' melding van de auto
4) Had ik goed
...jammer genoeg, destijds niet gemeld....
Evengoed heel erg bedankt voor de feedback!
2) Had ik fout
3) Had ik goed, vrij breed toepasbaar, maar soms problemen met de 'defecte lamp' melding van de auto
4) Had ik goed
...jammer genoeg, destijds niet gemeld....
Evengoed heel erg bedankt voor de feedback!
Hide post links |
-
- New Member
Niet echt Higgy, niet echtHiggy schreef:Jij maakt vrienden...
Maar heb 3 maanden geleden ook al eens een vraagje gesteld in topic Becker, is wel zeer veel gelezen maar niks reply, nu weer hetzelfde.Volgens mij heeft een forum het nut van zaken bij te leren, meer kennins te vergaren, maar wat nut heeft het als niemand de moeite doet om te replyen?
Heb dus met zweet alles zelf uitgezocht en dan nog wel in de praktijk in mijn fonkelnieuwe audi ter waarde van 33200€.Echt geen lollentje,(maar het is gelukt en alles werkt perfect). vele weten hier het antwoord op de vragen die ik stelde maar lieten het na te antwoorden, met andere woorden zoek zelf maar uit.(natuurlijk zijn er ook andere die dit niet wisten, dus oordeel zelf aan wie dit gericht is)
Echter ik uit hier mijn frustatie en zeer snel krijg ik WEL een reply hierop.......
ps:aan admin:Bedankt voor je mailtje, ik waardeer dit erg, toch fijn te weten dat dit forum beheerst word door een verantwoordelijke behendige admin, thx
in ieder geval, voor eventuemla raad ben ik steeds beschikbaar, weet nu ondertussen perfect hoe alles werkt
Mvg
Gil
Hide post links |
-
- Moderator
Dank je Glee.
Moet OOK zeggen dat ik eveneens je draadje NU pas lees, terwijl ik toch een fanatieke lezer ben.
Alsof je draadje een beetje buiten beeld is gebleven, vreemd.
Afijn, mooi dat 't werkt.
Moet OOK zeggen dat ik eveneens je draadje NU pas lees, terwijl ik toch een fanatieke lezer ben.
Alsof je draadje een beetje buiten beeld is gebleven, vreemd.
Afijn, mooi dat 't werkt.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 842
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2515
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 590
-
-
-
Weergaves: 452
-
-
Weergaves: 494