Sinds een week of 5 rijden we nu met een toyota prius waar we onze navi in hebben laten bouwen. Het valt me op dat de tmc letters regelmatig rood worden, wat kan daar de oorzaak van zijn? En dan nog even terugkomend op mijn vorige vraag m.b.t. de snelheidswaarschuwingen op de snelweg: Dit was jouw antwoord JW:
Als jij de SW 9.5 geladen hebt, en minimaal de 2004.2 kaart gebruikt kun je dat inderdaad instellen.
Daarvoor moet je in je beeldscherm op één van de drie posities, statusregel linksonder, recthtonder of boven, instellen dat je die snelheidbeperking wilt hebben.Dit is niet je hele antwoord maar dan snap je weer even waar ik het over heb
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik ben er vanmorgen nog weer mee bezig geweest maar ik kan alleen instellen dat je gewaarschuwd wilt worden als je harder gaat dan de zelf ingestelde maximumsnelheid.
Hoe kan ik zien of ik de SW 9.5 heb? Ik heb wel een DVD-update van januari 2005. En dan gooi ik er gelijk nog maar een vraag tegenaan: Maakt VDO ook navigatie voor de mobiele telefoon, en dan bedoel ik niet voor in de auto maar als je gaat fietsen of wandelen?
Margriet