Hallo Forumleden,
Sinds een aantal dagen doet zich het volgende probleem voor bij mijn Online Pro. Wanneer ik een route plan, heb ik ongeveer 4 tot 6 satelieten. Vervolgens start ik de route en merk tijdens het rijden dat het aantal satelieten na het berekenen van de route afneemt. Dit zonder dat ik uberhaubt een centimeter heb gereden. Maar ook tijdens het rijden vallen er zo een aantal satelieten weg. Nu weet ik dat het aantal satelieten wisselt. Maar voor houdt het wel in dat ik tijdens een route in een keer de weg kwijt ben.
Hebben jullie mogelijk een idee wat dit kan zijn. Vanmiddag zal ik eens kijken of ik andere plek kan vinden voor de gps met de hoop dat het hier beter van wordt. Maar vooral het wegvallen zonder verplaatsing begrijp ik niet zo goed??
Al vast bedankt voor jullie reactie.
Wegvallen satelieten
-
- Junior Member
-
- Junior Member
hoi
waar zit je GPS antenne en welke auto heb je? In begin had ik enorme problemen, later bleek dat de antenne verkeerd zat OMDAT er metaalfolie in de voorruit zat. Nu zit hij buiten (de ramen) en altijd 7-12 stuks. TIP: als ie los op het dashboard ZOU ZITTEN, maak 'm eens los en hou 'm buiten je raam. Moch het dan over zijn weet je waar het in zit.
waar zit je GPS antenne en welke auto heb je? In begin had ik enorme problemen, later bleek dat de antenne verkeerd zat OMDAT er metaalfolie in de voorruit zat. Nu zit hij buiten (de ramen) en altijd 7-12 stuks. TIP: als ie los op het dashboard ZOU ZITTEN, maak 'm eens los en hou 'm buiten je raam. Moch het dan over zijn weet je waar het in zit.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |