7823 HS of 7923 Indianapolis???
-
- Junior Member
7823 HS of 7923 Indianapolis???
Heb nieuwe Ford Focus besteld. Wordt over plm 6 wken geleverd. Rij zelf al 2 jaar met Astra met Becker 7820 HS wel heel wat kuren gehad oa twee keer heel nieuwe binnenwerk nadat CD bleef hangen. Welke expert of moderator geeft me goed advies? Twijfel zeer of ik nwe Indianapolis met allerlaatste SW (2.0?) wil of toch maar de 7823 die me vrij scherp geprijsd word aangeboden. Mijn "experts" zeggen dat het software platform van de nieuwe Indy wat stabieler is. Wie geeft me goede raad? Ben niet geheel gerust op de nieuwe Indy, aan de andere kant, de ervaringen met de 7820/23 familie zijn ook niet "je dat". Ook SW is toch al anderhalf jaar niet echt "ge-upgrade , 3.2 is verbeterde 3.0, is niet heel anders qua stratenplan dan 2.0. De A50 bijvoorbeeld, Ehv-Arnhem staat er helemaal nog niet op, toch ook al langer dan een jaar open..?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Wil je perse een Becker systeem? Als je namelijk (goedkoop) wil beschikken over steeds de meest recente kaartendatabases, dan kun je wellicht beter kiezen voor een radio-navigatie van VDO Dayton. Ik zeg niet dat de systemen van Becker slecht zijn ofzo hoor, maar nu bijvoorbeeld Pay-TMC op komst is en VDO Dayton voorlopig nog een van de weinige is die met enkele van dit soort zenders om kan gaan (met behulp van het vrijschakelen van zo'n zender) zou ik eerder voor zo'n soort systeem kiezen. Daar komt bij dat je "gratis" de nieuwste software en kaarten thuisgestuurd krijgt. Je sluit hiervoor een soort van abonnement af (dat vele malen goedkoper is dan wat dan ook).
Als je bij een Becker wil blijven dan zal iemand anders je moeten helpen bij de keuze. Ik weet daarvan namelijk niet heel erg veel (over de exacte verschillen enzo).
Laat je het even weten?
Groetjes,
Toho_NL.
Als je bij een Becker wil blijven dan zal iemand anders je moeten helpen bij de keuze. Ik weet daarvan namelijk niet heel erg veel (over de exacte verschillen enzo).
Laat je het even weten?
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Junior Member
sja
daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Ik ben toch wel verslingerd aan het gebruiksgemak van Becker-alsie goed werkt. In the end komt wel goede SW maar ik heb ook wel veel pech gehad, c.q had me niet gerealiseerd dat het spul zo storingsgevoelig was. Echt alles ging mis, eerst 1.0 Teleatlas SW, toen bleef alles hangen tot twee keer toe nieuw apparaat, daara twee keer hele binnenwerk vervangen, daarbij ook nog slechte GPS ontvangst door metaal in voorruit maar toch. Mijn broertje rijdt met Blaupunkt met de bij de grens een nul 900 nr bellen en zo, dat lijkt me toch echt helemaal niks. Dus in principe: Becker maar had liefst nu: no problems..
daar heb ik helemaal niet over nagedacht. Ik ben toch wel verslingerd aan het gebruiksgemak van Becker-alsie goed werkt. In the end komt wel goede SW maar ik heb ook wel veel pech gehad, c.q had me niet gerealiseerd dat het spul zo storingsgevoelig was. Echt alles ging mis, eerst 1.0 Teleatlas SW, toen bleef alles hangen tot twee keer toe nieuw apparaat, daara twee keer hele binnenwerk vervangen, daarbij ook nog slechte GPS ontvangst door metaal in voorruit maar toch. Mijn broertje rijdt met Blaupunkt met de bij de grens een nul 900 nr bellen en zo, dat lijkt me toch echt helemaal niks. Dus in principe: Becker maar had liefst nu: no problems..
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 10
Weergaves: 1075