Domme vraag
-
- Starting Member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 10 jun 2004 13:05
Domme vraag
Hoi daar.
Even vraag die de ervaren gebruikes wellicht wat dom in de oren zal klinken.
Heb gezocht in het archief maar kon mijn antwoord niet vinden.
Wellicht dat iemand mij even wil helpen.
Ik heb een VDO dayton MS 4200 RS met een unlimited gebruik van de versie 02/03 Navteq met C-IQ.
Nu wil ik graag actualiseren omdat er nu toch inmiddels wel heel veel veranderd is in ons landje.
Kan ik nu gewoon via VDO Dayton de Benelux Navteq of Teleatlas 04/05 bestellen? Ik heb geen zin om de hele serie opnieuw te bestellen. Wanneer wordt 05/06 eigenlijk verwacht?
Thanx
Alex
Even vraag die de ervaren gebruikes wellicht wat dom in de oren zal klinken.
Heb gezocht in het archief maar kon mijn antwoord niet vinden.
Wellicht dat iemand mij even wil helpen.
Ik heb een VDO dayton MS 4200 RS met een unlimited gebruik van de versie 02/03 Navteq met C-IQ.
Nu wil ik graag actualiseren omdat er nu toch inmiddels wel heel veel veranderd is in ons landje.
Kan ik nu gewoon via VDO Dayton de Benelux Navteq of Teleatlas 04/05 bestellen? Ik heb geen zin om de hele serie opnieuw te bestellen. Wanneer wordt 05/06 eigenlijk verwacht?
Thanx
Alex
VDO Dayton MS4200RS-gebruiker in een VW Polo
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 28 okt 2003 21:33
re
Hallo
je kunt kontackt met CI-Q opnemen
zie website
https://www.c-iq.nl/consumer/initShowro ... vel=travel
staat ook tel nr op de site
waarschijlijk kun je dan de benelux cd 2005-1 kopen
dit bij teleatals of navteq doen heeft geen zin je moet ook een code hebben die je
in je navi moet geven deze krijg je van CI-Q
in julie wordt 2005-2 verwacht zie ook deze site echter weet niemand iets zeker.
laurens
je kunt kontackt met CI-Q opnemen
zie website
https://www.c-iq.nl/consumer/initShowro ... vel=travel
staat ook tel nr op de site
waarschijlijk kun je dan de benelux cd 2005-1 kopen
dit bij teleatals of navteq doen heeft geen zin je moet ook een code hebben die je
in je navi moet geven deze krijg je van CI-Q
in julie wordt 2005-2 verwacht zie ook deze site echter weet niemand iets zeker.
laurens
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Ter aanvulling en verduidelijking op Laurens reactie: In de MS 4200RS kunnen ALLEEN C-IQ CD's gebruikt worden. De los verkrijgbare Benelux CD is bestemd voor de klassieke systemen, en zal dus nooit in een MS 4200RS werken.
Als je bij een unlimited wilt blijven, en dus niet in een normaal abonnement wilt stappen, moet je voor €359,- een complete, nieuwe set Europa CD's aanschaffen, dan wel alleen een Benelux CD voor € 169,-. Daarmee kun je dan het beste even wachten tot de 2005/2 versie uitgekomen is, als geschreven zal die wel de komende maand op de markt komen.
Toch: denk nog eens goed na of het niet verstandiger is een normaal abonnement te nemen. Voor een tweejaars Benelux betaal je dan € 159.- en in die tijd krijg je dan gratis de updates. En je krijgt dan de nieuwere besturings SW waarmee je ook de Flitsinfo kunt vrijschakelen. Die heb je nu niet.
Tijdens je buitenlandse vakanties kun je dan voor een maandje je vakantieland vrijschakelen, dat kost dan €19.99 voor die maand.
Groet,
JW
Ter aanvulling en verduidelijking op Laurens reactie: In de MS 4200RS kunnen ALLEEN C-IQ CD's gebruikt worden. De los verkrijgbare Benelux CD is bestemd voor de klassieke systemen, en zal dus nooit in een MS 4200RS werken.
Als je bij een unlimited wilt blijven, en dus niet in een normaal abonnement wilt stappen, moet je voor €359,- een complete, nieuwe set Europa CD's aanschaffen, dan wel alleen een Benelux CD voor € 169,-. Daarmee kun je dan het beste even wachten tot de 2005/2 versie uitgekomen is, als geschreven zal die wel de komende maand op de markt komen.
Toch: denk nog eens goed na of het niet verstandiger is een normaal abonnement te nemen. Voor een tweejaars Benelux betaal je dan € 159.- en in die tijd krijg je dan gratis de updates. En je krijgt dan de nieuwere besturings SW waarmee je ook de Flitsinfo kunt vrijschakelen. Die heb je nu niet.
Tijdens je buitenlandse vakanties kun je dan voor een maandje je vakantieland vrijschakelen, dat kost dan €19.99 voor die maand.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52
Gioede avond,
probeer de gedachte hierachter eens op te pakken:
viewtopic.php?t=4037
Er zijn overigens meer draadjes die hierop neerkomen. Door de taal herinner ik me deze het best
probeer de gedachte hierachter eens op te pakken:
viewtopic.php?t=4037
Er zijn overigens meer draadjes die hierop neerkomen. Door de taal herinner ik me deze het best
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Bedankt voor de aanvulling.TNZKKA schreef:Gioede avond,
probeer de gedachte hierachter eens op te pakken:
viewtopic.php?t=4037
Er zijn overigens meer draadjes die hierop neerkomen. Door de taal herinner ik me deze het best
Als ik je onderschrift zo lees ben jij ook overgestapt van een unlimited naar een normaal abo. En hebt daar bepaald geen spijt van
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 10 jun 2004 13:05
Bedankt voor de tips.
Ik heb zitten twijfelen om over te gaan op een abo.
Had echter besloten dit niet te doen omdat het een lease-auto is en de navigatie daar onderdeel van vormt.
Als ik zo jullie reactie lees lijkt het toch wel handig om voor die twee resterende jaartjes een abo te nemen.
Maar kan ik dan na beeindiging van dat abo mijn oude set (unlimited) werkend er weer bij teruggeven aan de leasemaatschappij?
Zo ja dan wordt het toch maar een abo...
Groeten Alex
Ik heb zitten twijfelen om over te gaan op een abo.
Had echter besloten dit niet te doen omdat het een lease-auto is en de navigatie daar onderdeel van vormt.
Als ik zo jullie reactie lees lijkt het toch wel handig om voor die twee resterende jaartjes een abo te nemen.
Maar kan ik dan na beeindiging van dat abo mijn oude set (unlimited) werkend er weer bij teruggeven aan de leasemaatschappij?
Zo ja dan wordt het toch maar een abo...
Groeten Alex
VDO Dayton MS4200RS-gebruiker in een VW Polo
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Dat kan gewoon, die oorspronkelijke code waarmee je unlimited vrijgeschakeld was blijft in je toestel zitten en de bijbehorende CD('s) geef je dan aan de leasemaatschappij.Ingakok schreef:Bedankt voor de tips.
Ik heb zitten twijfelen om over te gaan op een abo.
Had echter besloten dit niet te doen omdat het een lease-auto is en de navigatie daar onderdeel van vormt.
Als ik zo jullie reactie lees lijkt het toch wel handig om voor die twee resterende jaartjes een abo te nemen.
Maar kan ik dan na beeindiging van dat abo mijn oude set (unlimited) werkend er weer bij teruggeven aan de leasemaatschappij?
Zo ja dan wordt het toch maar een abo...
Groeten Alex
Veel plezier met je abo voor de komende twee jaar Kun je mooi profiteren van de nieuwe zaken als de flitsinfo, en uiteraard de nieuwste kaarten.
Overigens moet je wel even checken op wiens naam je 4200RS staat, en dus hoe je een abo kunt boeken. Want daarvoor moet de geregistreerde eigenaar actie nemen. Als jij dat nu al bent is er uiteraard niks aan de hand, mocht dat de leasemaatschappij zijn dat moet je het waarschijnlijk via hen regelen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 10 jun 2004 13:05
Hm Goeie vraag.
Zal ik eens even checken.
C-IQ heb ik wel gewoon op mijn naam staan...
Neem aan dat het apparaat op naam van de leasemaatschappij staat.
Nogmaals bedankt voor de tip
Zal ik eens even checken.
C-IQ heb ik wel gewoon op mijn naam staan...
Neem aan dat het apparaat op naam van de leasemaatschappij staat.
Nogmaals bedankt voor de tip
VDO Dayton MS4200RS-gebruiker in een VW Polo
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52
Goede morgen, speciaal aan JW,
Ook de Vlaamse flitspalen worden goed "verklikt".
Wat wel nieuw voor mij is:
Codes die ik heb (en heb ingevoerd) in de juiste volgorde: flitspalen voor één jaar erbij; omzetten in limited.
Groeten
Zeker niet: eergisteren door de tunnels van Brussel. Truus waarschuwt héél precies wanneer je er uit moet!Als ik je onderschrift zo lees ben jij ook overgestapt van een unlimited naar een normaal abo. En hebt daar bepaald geen spijt van
Ook de Vlaamse flitspalen worden goed "verklikt".
Wat wel nieuw voor mij is:
Die codes ken ik niet: ze zaten al in mijn actiemodel. Hoe kom ik ze dus te weten?Dat kan gewoon, die oorspronkelijke code waarmee je unlimited vrijgeschakeld was blijft in je toestel zitten en de bijbehorende CD('s) geef je dan aan de leasemaatschappij.
Codes die ik heb (en heb ingevoerd) in de juiste volgorde: flitspalen voor één jaar erbij; omzetten in limited.
Groeten
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Er even van uitgaand dat jij een C-IQ Internet account hebt, kun je daar zien welke codes er inmiddels vrijgegeven zijn voor jouw toestel. Daar zitten dan die Flitsinfo code en die voor je nieuwe limited bij, maar er zou ook de oorspronkelijke code bij moeten staan.TNZKKA schreef:Goede morgen, speciaal aan JW,
Zeker niet: eergisteren door de tunnels van Brussel. Truus waarschuwt héél precies wanneer je er uit moet!Als ik je onderschrift zo lees ben jij ook overgestapt van een unlimited naar een normaal abo. En hebt daar bepaald geen spijt van
Ook de Vlaamse flitspalen worden goed "verklikt".
Wat wel nieuw voor mij is:Die codes ken ik niet: ze zaten al in mijn actiemodel. Hoe kom ik ze dus te weten?Dat kan gewoon, die oorspronkelijke code waarmee je unlimited vrijgeschakeld was blijft in je toestel zitten en de bijbehorende CD('s) geef je dan aan de leasemaatschappij.
Codes die ik heb (en heb ingevoerd) in de juiste volgorde: flitspalen voor één jaar erbij; omzetten in limited.
Groeten
Klopt dat?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52
Hoi, JW,
Vandaar dat ik niet verbaasd ben dat mijn codes niet te lezen zijn; anders zou C-IQ toch zichzelf te kort doen!
groet
Ik heb een internetaccount bij C-IQ. Ik zie daar maar één code, die van "mijn" flitspalen. Dat snap ik ook wel: die heb ik gekocht in januari. Pas later kreeg ik - mede door dit forum - door hoe de vork echt in de steel stak. Ook had ik al gelezen over "koop de flitspaal en laat je omzetten naar limited" . Dat deed C-IQ; tetlefonisch kreeg ik een code doorgepraaid die echt werkt(!) maar die nergens op mijn C-IQ-account staat. Ik verwacht dan ook, als ik ooit van C-IQ af zou willen (waarom eigenlijk ) dat ik me dan weer vrij moet kopen.Er even van uitgaand dat jij een C-IQ Internet account hebt, kun je daar zien welke codes er inmiddels vrijgegeven zijn voor jouw toestel. Daar zitten dan die Flitsinfo code en die voor je nieuwe limited bij, maar er zou ook de oorspronkelijke code bij moeten staan.
Klopt dat?
Vandaar dat ik niet verbaasd ben dat mijn codes niet te lezen zijn; anders zou C-IQ toch zichzelf te kort doen!
groet
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In jouw geval kan ik me daar iets bij voorstellen, je hebt immers een speciale deal gemaakt waarbij de oorspronkelijke content "verrekend is"TNZKKA schreef:Hoi, JW,
Ik heb een internetaccount bij C-IQ. Ik zie daar maar één code, die van "mijn" flitspalen. Dat snap ik ook wel: die heb ik gekocht in januari. Pas later kreeg ik - mede door dit forum - door hoe de vork echt in de steel stak. Ook had ik al gelezen over "koop de flitspaal en laat je omzetten naar limited" . Dat deed C-IQ; tetlefonisch kreeg ik een code doorgepraaid die echt werkt(!) maar die nergens op mijn C-IQ-account staat. Ik verwacht dan ook, als ik ooit van C-IQ af zou willen (waarom eigenlijk ) dat ik me dan weer vrij moet kopen.Er even van uitgaand dat jij een C-IQ Internet account hebt, kun je daar zien welke codes er inmiddels vrijgegeven zijn voor jouw toestel. Daar zitten dan die Flitsinfo code en die voor je nieuwe limited bij, maar er zou ook de oorspronkelijke code bij moeten staan.
Klopt dat?
Vandaar dat ik niet verbaasd ben dat mijn codes niet te lezen zijn; anders zou C-IQ toch zichzelf te kort doen!
groet
Bij mijn eigen account kan ik ALLE codes terug vinden, ook die codes die ik een keer per telefoon gekregen heb toen er iets mis ging met een andere code. Maar ja, ik heb ook niet zo'n mooie deal kunnen afsluiten als jij wel gedaan hebt
Als Alex ook nog zo'n speciale deal kan maken, waarbij dan een deel van de oorspronkleijke unlimited "verrekend" wordt zou dat inderdaad kunnen betekenen dat de unlimited niet meer vrij is. Dat moet hij overleggen met het C-IQ center.
Bedankt voor de hint, je hebt gelijk dat dit een probleempje zou kunnen zijn.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 10 jun 2004 13:05
Same here.TNZKKA schreef: Wat wel nieuw voor mij is:Die codes ken ik niet: ze zaten al in mijn actiemodel. Hoe kom ik ze dus te weten?Dat kan gewoon, die oorspronkelijke code waarmee je unlimited vrijgeschakeld was blijft in je toestel zitten en de bijbehorende CD('s) geef je dan aan de leasemaatschappij.
Codes die ik heb (en heb ingevoerd) in de juiste volgorde: flitspalen voor één jaar erbij; omzetten in limited.
Groeten
Zie alleen de codes van de uistapjes naar buiten de benelux waarbij ik even een land heb laten vrijgeven.
Kan wel de ID van het systeem bekijken.
Maar als ik JW dus goed begrijp moeten mijn "oude" CD's gewoon bijven werken als ik een abo neem en geen "deal" maak. Die codes hoef ik dus niet te kennen...?
Groeten Alex
VDO Dayton MS4200RS-gebruiker in een VW Polo
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Heb het topic verplaatst naar het C-IQ gedeelte, omdat het immers over de content van zo'n soort systeem gaat.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Goeie vraag, ik denk dat dit blijft werken, je koopt er immers iets bij, niet als vervanging van de Unlimited zoals bij een "deal".Ingakok schreef:Same here.TNZKKA schreef: Wat wel nieuw voor mij is:Die codes ken ik niet: ze zaten al in mijn actiemodel. Hoe kom ik ze dus te weten?Dat kan gewoon, die oorspronkelijke code waarmee je unlimited vrijgeschakeld was blijft in je toestel zitten en de bijbehorende CD('s) geef je dan aan de leasemaatschappij.
Codes die ik heb (en heb ingevoerd) in de juiste volgorde: flitspalen voor één jaar erbij; omzetten in limited.
Groeten
Zie alleen de codes van de uistapjes naar buiten de benelux waarbij ik even een land heb laten vrijgeven.
Kan wel de ID van het systeem bekijken.
Maar als ik JW dus goed begrijp moeten mijn "oude" CD's gewoon blijven werken als ik een abo neem en geen "deal" maak. Die codes hoef ik dus niet te kennen...?
Groeten Alex
Dat doen de CD's ook als je een Unlimited Benelux hebt en een maandje Europa vrijschakelt voor je vakantie
Ik heb zojuist even gekeken wat er gebeurt als ik de oude DVD, 2003/2 in m'n PC 5500 stop. De bijbehorende vrijschakeling is daarvan verlopen, ik heb m'n contract eind April vernieuwd. Resultaat was dat die DVD nog gewoon werkte, ik kon er alles mee doen.
Als proef op de som zou ik TNZKKA willen vragen zijn oude CD(s) in de 4200RS te stoppen en te kijken wat er dan gebeurt.
Daarbij dan de vraag of dat oorspronkelijke Unlimited alleen voor de Benelux was of voor heel Europa? En wat houdt jouw huidige Abo in, is dat een Benelux? Als dat laatste het geval is, en je had oorspronkelijk een Europa-unlimited is de proef erg interessant, als de oude CD nog werkt en je dan met die oude CD(s) nog de grens overkunt, is er nog altijd een koppeling met die oude CD's.
En dus zou je die later dan ook weer kunnen gebruiken, ondanks de speciale deal. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat dus niet
Ben benieuwd naar het resultaat
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 24 mar 2005 20:52
Dat was effe zoeken op de zondagmiddag; met dank aan mijn vrouw!
Ik had met de auto meegekregen:
Teleatlas 2004/2, alle 5 CD’s met ook een CD besturings(taal)software(LS 5.2) 2003/01 & daarbij vrijgeschakeld unlimited Benelux.
De bijbehorende codes zijn mij onbekend (zie ook hogerop in deze draad)
Ik heb in januari bijgekocht: flitspalen Benelux 1 jaar.
Ik kreeg toen door waar het lek zat: er waren nieuwe CD’s, maar niet voor mij!
Ik heb in maart de deal AANGEBODEN gekregen – na zelf te hebben opgebeld – voor limited Benelux en kreeg meteen de CD set 2005/01 voor mijn monochrome systeem én de alleen mondeling doorgegeven codes voor limited Benelux voor (ruim!! 1 jaar – ik had aangegeven bij te willen betalen, dat hoefde niet) met flitspalen.
Daarom ben ik het geheel niet eens met het draadje elders in deze rubriek dat C-IQ de boel zou oplichten!! No way!
De oude 2004/02 set doet het nog, heb ik zoëven gechekt.
Dat verbaast mij NIET: volgens mij komen de codes tot stand op basis van: 1. vrij te schakelen tijd, 2. NAV-ID (zoals je dat op je account van C-IQ aanmeldt) en/of 3. het bij C-IQ daardoor bekende 33 tekens grote Initial ID. Als je in de MS4200RS de voor dat systeem bedoelde CD doet met de door C-IQ berekende (opgegeven) code gaat Truus aan de praat.
Daarom verwacht ik een zodanig berekende code te hebben gekregen, dat ik zowel voor tzt omschakelen naar Unlimited als voor tzt verlengen van mijn abonnement, maar dat is zeker redelijk en normaal, moet betalen, of met een verrekt fraaie radio eindig.
Groeten.
TNZKKA meldT:Als proef op de som zou ik TNZKKA willen vragen zijn oude CD(s) in de 4200RS te stoppen en te kijken wat er dan gebeurt.
Daarbij dan de vraag of dat oorspronkelijke Unlimited alleen voor de Benelux was of voor heel Europa? En wat houdt jouw huidige Abo in, is dat een Benelux? Als dat laatste het geval is, en je had oorspronkelijk een Europa-unlimited is de proef erg interessant, als de oude CD nog werkt en je dan met die oude CD(s) nog de grens overkunt, is er nog altijd een koppeling met die oude CD's.
En dus zou je die later dan ook weer kunnen gebruiken, ondanks de speciale deal. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat dus niet
Ben benieuwd naar het resultaat
Ik had met de auto meegekregen:
Teleatlas 2004/2, alle 5 CD’s met ook een CD besturings(taal)software(LS 5.2) 2003/01 & daarbij vrijgeschakeld unlimited Benelux.
De bijbehorende codes zijn mij onbekend (zie ook hogerop in deze draad)
Ik heb in januari bijgekocht: flitspalen Benelux 1 jaar.
Ik kreeg toen door waar het lek zat: er waren nieuwe CD’s, maar niet voor mij!
Ik heb in maart de deal AANGEBODEN gekregen – na zelf te hebben opgebeld – voor limited Benelux en kreeg meteen de CD set 2005/01 voor mijn monochrome systeem én de alleen mondeling doorgegeven codes voor limited Benelux voor (ruim!! 1 jaar – ik had aangegeven bij te willen betalen, dat hoefde niet) met flitspalen.
Daarom ben ik het geheel niet eens met het draadje elders in deze rubriek dat C-IQ de boel zou oplichten!! No way!
De oude 2004/02 set doet het nog, heb ik zoëven gechekt.
Dat verbaast mij NIET: volgens mij komen de codes tot stand op basis van: 1. vrij te schakelen tijd, 2. NAV-ID (zoals je dat op je account van C-IQ aanmeldt) en/of 3. het bij C-IQ daardoor bekende 33 tekens grote Initial ID. Als je in de MS4200RS de voor dat systeem bedoelde CD doet met de door C-IQ berekende (opgegeven) code gaat Truus aan de praat.
Daarom verwacht ik een zodanig berekende code te hebben gekregen, dat ik zowel voor tzt omschakelen naar Unlimited als voor tzt verlengen van mijn abonnement, maar dat is zeker redelijk en normaal, moet betalen, of met een verrekt fraaie radio eindig.
Groeten.
Sinds feb-2011 CD-70 van Opel (Zafira)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Bedankt voor je uitvoerige reactie, en de proef die je uitgevoerd hebt.
Hoewel er nog geen 100% zekerheid is dat dit zal werken, die zou er wel zijn als je eerder een Europa-unlimited gehad zou hebben die nog zou werken over de grens, lijkt het er wel op dat Alex zelf een 2-jaars Abo kan nemen en dan over twee jaar de auto met de oude CD's terug kan geven aan de Leasemaatschappij. Ik zou hem toch aanbevelen dat even telefonisch te checken bij het C-IQ Centre, voor alle zekerheid.
Groet,
JW
Bedankt voor je uitvoerige reactie, en de proef die je uitgevoerd hebt.
Hoewel er nog geen 100% zekerheid is dat dit zal werken, die zou er wel zijn als je eerder een Europa-unlimited gehad zou hebben die nog zou werken over de grens, lijkt het er wel op dat Alex zelf een 2-jaars Abo kan nemen en dan over twee jaar de auto met de oude CD's terug kan geven aan de Leasemaatschappij. Ik zou hem toch aanbevelen dat even telefonisch te checken bij het C-IQ Centre, voor alle zekerheid.
En daar ben ik het geheel mee eensDaarom ben ik het geheel niet eens met het draadje elders in deze rubriek dat C-IQ de boel zou oplichten!! No way
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 802
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 670
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1399