![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Nu ik de handleiding gelezen heb (met dank aan JW), zie ik ineens wel het scherm met het aantal sats (tijdens begeleiding), die staat op 5, 6 of 7 zo'n beetje dus het ontvangst van het GPS signaal is goed. Maar in het volgende "i" venstertje staat "Actuele Positie" en daar staat niet mijn adres van de locatie waar ik ben maar het adres waar ik het systeem gekocht heb. Het systeem heeft dus moeite mijn positie te bepalen, hierdoor denk ik ook dat mijn systeem trager is dan hij behoort te zijn. Bij het vertrekken van huis naar een bestemming duurt het zo'n 5 minuten voor het systeem pas echt goed functioneerd. Ik neem aan dat hij dus steeds als beginpunt het adres van de vorige eigenaar pakt ipv waar ik op dit moment ben.....
In het gewone menu staat ergens een optie "Positie invoeren" of iets dergelijks, in de handleiding vermelden ze hierbij dat je dat uitsluitend moet gebruiken als het systeem de actuele positie kwijt is (wat in mijn geval dus zo lijkt te zijn), hij vraagt je dan een kruising in te voeren, daar naartoe te rijden, de kruising over te steken en in het midden van de kruising op "OK" te drukken, zodat hij zijn positie weer kan bepalen.
Is dit nu de oplossing voor dit probleem??? Of moet ik ergens anders aan denken?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)