Beste Lezers
Heb even een vraagje over de mobiele politie controles. Vorige week een best aantal km versleten maar de hele week geen meldingen van Mobiele controles op de zenders Viatmc en Via-tmc op het scherm, ligt dit nu aan mijn spullen of zijn er meerdere personen die dat ook is opgevallen? Verder de file meldingen worden wel gewoon doorgegegeven.
Met vriendelijk groet,
willem
Vraagje over mobiele politie controles
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Re: Vraagje over mobiele politie controles
Hallo Willem,
In het onderstaande topic is dit probleem aan de orde geweest inclusief een oplossing.
viewtopic.php?t=4418
Groet
Willem
In het onderstaande topic is dit probleem aan de orde geweest inclusief een oplossing.
viewtopic.php?t=4418
Groet
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: Vraagje over mobiele politie controles
Hallo NaamgenootWS schreef:Hallo Willem,
viewtopic.php?t=4418
Groet
Willem
Dat was me bekend eerst de sw 9.4 en dan sw 9.5 sr en de flitspalen blijven nu werken, maar het blijft een vreemde zaak vanmorgen vroeg om 5 uur vertrokken van hilversum naar leeuwarden en terug en tot mijn verbazing zie ik op Via-Tmc en ViaTmc een volle bak 12 bladzijde instaan van de 2 de pinkster avond files, dit is blijven staan tot een uur of 9.30. Op de andere zender gaf hij gewoon de normale files aan van vanmorgen.Het blijft maar natte vingerwerk met die 2 zenders volgens mij.
m.v.g.
willem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-