hallo hij is uit de bedekr 7.0 van navtech
zie advertentie hieronder
Becker 7.0 >>> von NAVTECH
NAVTECH Becker Europa 2004 (Low)
Becker CD TrafficPro 7.0 / DTM 2.0
Vorraussichtlich lieferbar ab Ende November.
Die CD´s sind kompatibel mit Traffic Pro und DTM von Becker der LowSpeed Generation.
Beabsichtigen Sie die CD bei Erscheinen zu erwerben? Dann bitten wir Sie schon jetzt die CD zu bestellen damit wir Sie bei begrenzter Liefermenge gleich bedienen koennen!
EUR 255,- ACHTUNG Ueberraschung im Lieferumfang ...
fragen Sie nach oder sie werden sich bei Lieferung freuen !!!
Becker 7.0 navtech is uit
-
- Senior Member
-
- Moderator
Voor zover ik begrepen heb komt ie niet voor het einde van het jaar....
//quote:
//quote.
Volgens mij is het uitgesteld i.v.m. problemen met de software.. Misschien kan NavTech hier meer over zeggen?
Groetjes,
Toho_NL.
//quote:
//quote.
Volgens mij is het uitgesteld i.v.m. problemen met de software.. Misschien kan NavTech hier meer over zeggen?
Groetjes,
Toho_NL.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,
Eind November is inmiddels een paar dagen voorbij, en inderdaad, er is nog geen NT 7.0 voor de Becker, en dus ook niet voor de JVC.
Uit berichten op het duitse forum begrijp ik dat er wellicht helemaal geen NT 7.0 komt, misschien wel een 8.0 maar dan pas ergens in de tweede helft van volgend jaar.
Zie http://navi-forum.net/board/viewtopic.php?t=9804
We zullen moeten zien hoe zich dit verder ontwikkelt.
Groet,
JW
Eind November is inmiddels een paar dagen voorbij, en inderdaad, er is nog geen NT 7.0 voor de Becker, en dus ook niet voor de JVC.
Uit berichten op het duitse forum begrijp ik dat er wellicht helemaal geen NT 7.0 komt, misschien wel een 8.0 maar dan pas ergens in de tweede helft van volgend jaar.
Zie http://navi-forum.net/board/viewtopic.php?t=9804
We zullen moeten zien hoe zich dit verder ontwikkelt.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Hier een antwoord van navtech op vraag welke ik gesteld had. Ze gaan alleen software leveren voor de lowspeed versies niet voor de nieuwe highspeed versie. Becker zelf heeft gekozen om standaard teleatlas bij te sluiten met nu 21 landen van europa. Bij de Becker Online zit trouwens wel de nieuwste databases van Navtech op (becker online 2.0) hier zijn 22 landen op verwerkt.
Dear Customer,
Thank you for your enquiry about the Becker System.
At this moment Navigation Technologies does not handle any distribution of CDs for this system. However, we expect to sell products for the TrafficPro and DTM (but not for the Highspeed series) from next year on.
Until then, we would like to refer you to the Becker website at www.becker.de (website is also in English) for more information about the distribution of the product.
Kind regards,
Navigation Technologies Customer Service Centre PO Box 501 7300 AM APELDOORN THE NETHERLANDS International Toll Free Number: 00800 18 23 53 22 Local Toll Free Number Germany: 0800 181 6065 Local Toll Free Number France: 0800 914 478 Local Toll Free Number Italy: 800 781 145 Telephone Number: +31 555 384 245 Fax Number: +31 555 433 947
Dear Customer,
Thank you for your enquiry about the Becker System.
At this moment Navigation Technologies does not handle any distribution of CDs for this system. However, we expect to sell products for the TrafficPro and DTM (but not for the Highspeed series) from next year on.
Until then, we would like to refer you to the Becker website at www.becker.de (website is also in English) for more information about the distribution of the product.
Kind regards,
Navigation Technologies Customer Service Centre PO Box 501 7300 AM APELDOORN THE NETHERLANDS International Toll Free Number: 00800 18 23 53 22 Local Toll Free Number Germany: 0800 181 6065 Local Toll Free Number France: 0800 914 478 Local Toll Free Number Italy: 800 781 145 Telephone Number: +31 555 384 245 Fax Number: +31 555 433 947
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 712
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-