Haai all,
Ik weet dat deze vraag al verschillende keren gesteld is maar het antwoord is nog steeds niet helemaal helder. Uhm me vraag is:
Is het mogelijk met de Avic-X1 om locaties van flitspalen om je scherm weer te geven via TMC (of iets anders )
of dat je een signaal ofzo krijgt ?
Alvast bedankt,
Greetz Henk
Avic-X1 en TMC
-
- Starting Member
-
- New Member
Ik zou dit ook heel graag willen weten.
Dus als iemand iets weet..................
Dus als iemand iets weet..................
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
De vaste flitspalen worden niet per TMC gemeld, die moeten op je CD/DVD staan zoals bij de VDO C-IQ systemen, dan wel geladen kunnen worden via een "Speedtraps-CD" zoals dat bij Becker en aanverwante systemen gedaan wordt.
Ondanks eerdere suggesties dat zoiets nu ook voor de Avic X1(R) zou bestaan heb ik daar nergens enige harde bevestiging van gevonden. Ik neem dus vooralsnog aan dat dit NIET het geval is
De mobiele flitscontroles worden wel per TMC gesignaleerd, via Radio Noordzee en 538. Of de besturingsSW van de X1(R) dit ondersteunt weet ik niet, ook dat heb ik nog niet bevestigd gezien. Het zou wel moeten kunnen, maar wie heeft daar ervaring mee of weet dat precies?
Overigens is dat bepaald niet de hemel op aarde, er zitten erg veel fouten bij die opgaven en ze blijven vaak heel lang staan terwijl ze al lang verdwenen zijn. Ik gebruik deze zenders dan ook maar heel sporadisch, RWS-RAD1 en Sky zijn voor de rest veel betere TMC info verstrekkers. Die hebben echter geen info over de mobiele controles...
Groet,
JW
De vaste flitspalen worden niet per TMC gemeld, die moeten op je CD/DVD staan zoals bij de VDO C-IQ systemen, dan wel geladen kunnen worden via een "Speedtraps-CD" zoals dat bij Becker en aanverwante systemen gedaan wordt.
Ondanks eerdere suggesties dat zoiets nu ook voor de Avic X1(R) zou bestaan heb ik daar nergens enige harde bevestiging van gevonden. Ik neem dus vooralsnog aan dat dit NIET het geval is
De mobiele flitscontroles worden wel per TMC gesignaleerd, via Radio Noordzee en 538. Of de besturingsSW van de X1(R) dit ondersteunt weet ik niet, ook dat heb ik nog niet bevestigd gezien. Het zou wel moeten kunnen, maar wie heeft daar ervaring mee of weet dat precies?
Overigens is dat bepaald niet de hemel op aarde, er zitten erg veel fouten bij die opgaven en ze blijven vaak heel lang staan terwijl ze al lang verdwenen zijn. Ik gebruik deze zenders dan ook maar heel sporadisch, RWS-RAD1 en Sky zijn voor de rest veel betere TMC info verstrekkers. Die hebben echter geen info over de mobiele controles...
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Ik ben sinds 4 weken in het bezit van de Avic-X1R en wat TMC wel weergeeft, is (sommige) mobiele politieposten/snelheidscontroles.
Hyundai Santa Fe 2.0 CDRi Motion Edition 2005
Navigatie & Entertainment: Avic-X1R met 6 CD-Wisselaar
Communicatie: Nokia 6230
Navigatie & Entertainment: Avic-X1R met 6 CD-Wisselaar
Communicatie: Nokia 6230
Hide post links |
-
- Senior Member
Daarmee bevestig je dus wat al eerder opgemerkt is, dat er ook met de X1R en de nieuwe DVD GEEN vaste controles te zien zijn. Jammer...DVDGuy schreef:Ik ben sinds 4 weken in het bezit van de Avic-X1R en wat TMC wel weergeeft, is (sommige) mobiele politieposten/snelheidscontroles.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 452