Hallo,
hoewel al 10 maanden een Becker Indi, nieuw op forum. alles gelezen (veel geleerd) en toch nog twee vragen
1. in Frankrijk kon ik wel een TMC zender kiezen, maar kreeg geen file-informatie door. Gevolg was dat we in een behoorlijke file rond Parijs vast kwamen te zitten. Werkt TMC niet (goed) met de Indi in Frankrijk?
2. vier weken op vakantie (vliegreis) en tot mijn stomme verbazing van mijn nieuwe Focus C-max de accu helemaal leeg. Ik verdenk de becker. Garage heeft meting gedaan op lekstroom, maar kon niet echt iets vinden. Kan dat, dat een slecht aangesloten Becker de accu leegtrekt? En zo ja, hoe controleer ik de verkeerde aansluiting.
PS: ga ook maar eens controleren of de achteruit goed zit, want de eerste paar honderd meter is de indi beslist onnauwkeurig.
Becker Indianapolis - TMC Frankrijk en stroomverbruik
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
Het TMC Frankrijk probleem is een verhaal op zich. Met jouw Indy zul je helaas geen TMC rond Parijs kunnen ontvangen, die wordt uitgezonden door V-Trafic via de zender France Inter. Maar dat is een Pay-TMC zender, en Becker heeft (nog) geen overeenkomst afgesloten met V-Trafic.
Heel veel over dit onderwerp is te lezen in de rubriek TMC, daar is een apart topic gewijd aan TMC in Frankrijk.
Dat jouw Becker de accu leegtrekt zou alleen kunnen gebeuren als er iets niet goed zit met de accuplus en de geschakelde plus. Bij sommige auto's zitten die verwisseld in de ISO-A stekker, en dan gaat het mis. Hoe dat bij de Focus zit weet ik niet.
Het feit dat je Indy de eerste paar honderd meter mis zit kan ook door die verwisseling veroorzaakt worden, dan wordt namelijk de positie niet goed opgeslagen. Echter, dan zou ik ook verwachten dat het adresboek niet goed functioneert en dat de laatste adressen niet opgeslagen worden.
Groet,
JW
Het TMC Frankrijk probleem is een verhaal op zich. Met jouw Indy zul je helaas geen TMC rond Parijs kunnen ontvangen, die wordt uitgezonden door V-Trafic via de zender France Inter. Maar dat is een Pay-TMC zender, en Becker heeft (nog) geen overeenkomst afgesloten met V-Trafic.
Heel veel over dit onderwerp is te lezen in de rubriek TMC, daar is een apart topic gewijd aan TMC in Frankrijk.
Dat jouw Becker de accu leegtrekt zou alleen kunnen gebeuren als er iets niet goed zit met de accuplus en de geschakelde plus. Bij sommige auto's zitten die verwisseld in de ISO-A stekker, en dan gaat het mis. Hoe dat bij de Focus zit weet ik niet.
Het feit dat je Indy de eerste paar honderd meter mis zit kan ook door die verwisseling veroorzaakt worden, dan wordt namelijk de positie niet goed opgeslagen. Echter, dan zou ik ook verwachten dat het adresboek niet goed functioneert en dat de laatste adressen niet opgeslagen worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dank jw voor het antwoord.
als ik eens tijd heb zal ik het tmc verhaal eens doorlezen, maar helpen zal het niet denk ik zo.
jammer.
vandaag de achteruit gecontroleerd en de snelheid, en zowaar, alles lijkt goed aangesloten.
vwb dat acculeegtrekken zal ik eens contact nemen weer met de garage voor een check.
overigens werkt het adresboek prima, voor zover ik kan nagaan nu.
groet,
als ik eens tijd heb zal ik het tmc verhaal eens doorlezen, maar helpen zal het niet denk ik zo.
jammer.
vandaag de achteruit gecontroleerd en de snelheid, en zowaar, alles lijkt goed aangesloten.
vwb dat acculeegtrekken zal ik eens contact nemen weer met de garage voor een check.
overigens werkt het adresboek prima, voor zover ik kan nagaan nu.
groet,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Reacties: 10
Weergaves: 1075
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-