Hallo forum
Ik weet niet of ik op dit forum goed zit maar ik heb een vraag m.b.t. de waarschuwing dat je op de snelweg te hard rijdt.
In het C-IQ magazine las ik dat je als je op de snelweg rijdt, je een waarschuwing kunt krijgen als je de boven maximum snelheid rijdt. Ik heb hier nog niet eerder van gehoord en vraag me af hoe je dat in kunt stellen.
Ik heb zelf wel handmatig ingevoerd dat ik een waarschuwing wil krijgen als ik boven de 120 km/u rijd maar die 120 km/u gaat lang niet op elke snelweg op.
Kortom, hoe doe ik dat?
Alvast maar weer mijn dank,
Margriet
Snelheidswaarschuwing snelweg
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Hallo Margriet,
Als jij de SW 9.5 geladen hebt, en minimaal de 2004.2 kaart gebruikt kun je dat inderdaad instellen.
Daarvoor moet je in je beeldscherm op één van de drie posities, statusregel linksonder, recthtonder of boven, instellen dat je die snelheidbeperking wilt hebben. Zie pagina 18 van de instructie die hoort bij deze SW. Als je die niet hebt kun je 'm van de VDO-dayton site downloaden zie: http://www.vdodayton.com/sycomax/uis/me ... 595-NL.pdf
Op pagina 21 daarvan staat vervolgens hoe dat werkt.
Succes,
JW
Als jij de SW 9.5 geladen hebt, en minimaal de 2004.2 kaart gebruikt kun je dat inderdaad instellen.
Daarvoor moet je in je beeldscherm op één van de drie posities, statusregel linksonder, recthtonder of boven, instellen dat je die snelheidbeperking wilt hebben. Zie pagina 18 van de instructie die hoort bij deze SW. Als je die niet hebt kun je 'm van de VDO-dayton site downloaden zie: http://www.vdodayton.com/sycomax/uis/me ... 595-NL.pdf
Op pagina 21 daarvan staat vervolgens hoe dat werkt.
Succes,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |