CNDV_50-MT perfect op Avic-X1
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 03 jan 2005 00:09
CNDV_50-MT perfect op Avic-X1
Aanzienlijke verbetering ten op zichte van de standaard DVD die bij de X1 zit.
Volledige postcode-database en een overzichtelijke scherminfo.
Volledige postcode-database en een overzichtelijke scherminfo.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Re: CNDV_50-MT perfect op Avic-X1
Hoe ver gaat die data-base, is dat incl. huisnummers in de straat?Melissa schreef:Aanzienlijke verbetering ten op zichte van de standaard DVD die bij de X1 zit.
Volledige postcode-database en een overzichtelijke scherminfo.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 61
- Lid geworden op: 15 sep 2004 22:37
is het accuracy probleem ook opgelost? Dus geen afwijking van 50 meter meer?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Wat me trouwens ook interessant lijkt te weten is hoe het met de actualiteit gesteld is van de nieuwe DVD.
Staat bijvoorbeeld de A12<>A30 aansluiting bij Ede er op? En hoe zit het met de N11 naar/bij Alphen a/d Rijn?
Groet,
JW
Wat me trouwens ook interessant lijkt te weten is hoe het met de actualiteit gesteld is van de nieuwe DVD.
Staat bijvoorbeeld de A12<>A30 aansluiting bij Ede er op? En hoe zit het met de N11 naar/bij Alphen a/d Rijn?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 03 jan 2005 00:09
Inderdaad alleen postcode en huisnummmer en rijden maar....perfect
ik rijd er nu een paar dagen mee, maar nog geen problemen ondervonden. Nu eindelijk een duidelijke (grotere) aanwijzingspijl. Heeft nog wel een kleine afwijking.
ik rijd er nu een paar dagen mee, maar nog geen problemen ondervonden. Nu eindelijk een duidelijke (grotere) aanwijzingspijl. Heeft nog wel een kleine afwijking.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Kun je dat wat nader preciseren? Hoe ervaar je dat nu, is het niet meer als voorheen, oftewel dat je een kruising al voorbij bent en dan pas een instructie krijgt zoals ik hier wel gelezen heb?Melissa schreef:Inderdaad alleen postcode en huisnummmer en rijden maar....perfect
ik rijd er nu een paar dagen mee, maar nog geen problemen ondervonden. Nu eindelijk een duidelijke (grotere) aanwijzingspijl. Heeft nog wel een kleine afwijking.
En hoe zit het met de actualiteit van de kaarten. Zitten de N11 en de A12<>A30 er nu wel op, zie m'n eerdere posting?
Dat zijn denk ik belangrijke zaken om te weten voor díe X1 rijders die overwegen de CNDV-50-MT aan te schaffen.
Kun je ons daarover informeren?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 sep 2004 19:43
Ik ben sinds kort in het bezit van de CNDV-50MT, moet zeggen dat het echt een verademing is.
* De nauwkeurigheid van mijn systeem is extreem verbeterd, niet te vergelijken met de vorige versie(CNDV-40MT).
* TMC is geupdate met de laatste versie
* Er wordt nu op zeer duidelijke wijze aangegeven op welke rijstrook er gereden moet worden bij een instructie op de snelweg. Bovenin het scherm verschijnen een x aantal zwarte pijlen op grijze achtergrond(als een soort asvalt ) één of meerder pijlen zijn groen om aan te geven welke rijstrook gekozen dient te worden.
* Kaartmateriaal is op het eerste gezicht ook verbeterd, in mijn woonplaats wordt eind dit jaar bijvoorbeeld een rotonde aangelegd, deze staat er al op. Verder nog geen fouten tegen gekomen.
* de 'vehicle dynamics' zijn uitgebreid met extra lay-outs, functioneel niet verbeterd, maar ziet er wel leuk uit
Verder zijn er nog een aantal bugs uit de vorige versie(s) verholpen, zoals de 'ping' die maar terug bleef komen. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe software, en ben blij dat Pioneer deze update uitgebracht heeft. Alleen de prijs is iets minder, 375 euro (bij Halfords).
* De nauwkeurigheid van mijn systeem is extreem verbeterd, niet te vergelijken met de vorige versie(CNDV-40MT).
* TMC is geupdate met de laatste versie
* Er wordt nu op zeer duidelijke wijze aangegeven op welke rijstrook er gereden moet worden bij een instructie op de snelweg. Bovenin het scherm verschijnen een x aantal zwarte pijlen op grijze achtergrond(als een soort asvalt ) één of meerder pijlen zijn groen om aan te geven welke rijstrook gekozen dient te worden.
* Kaartmateriaal is op het eerste gezicht ook verbeterd, in mijn woonplaats wordt eind dit jaar bijvoorbeeld een rotonde aangelegd, deze staat er al op. Verder nog geen fouten tegen gekomen.
* de 'vehicle dynamics' zijn uitgebreid met extra lay-outs, functioneel niet verbeterd, maar ziet er wel leuk uit
Verder zijn er nog een aantal bugs uit de vorige versie(s) verholpen, zoals de 'ping' die maar terug bleef komen. Ik ben zeer tevreden met de nieuwe software, en ben blij dat Pioneer deze update uitgebracht heeft. Alleen de prijs is iets minder, 375 euro (bij Halfords).
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Ernstjan,
Bedankt voor je bericht, en de bevestiging dat deze DVD een duidelijke verbetering is tov de eerste versie.
Zou je nog kunnen toelichten wat je bedoelt met
Groet,
JW
Bedankt voor je bericht, en de bevestiging dat deze DVD een duidelijke verbetering is tov de eerste versie.
Zou je nog kunnen toelichten wat je bedoelt met
En heb jij al kunnen zien/bekijken of de eerder genoemde N11 en de aansluiting A12<>A30 er nu op staan?TMC is geupdate met de laatste versie
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 sep 2004 19:43
Hallo JW,
De TMC software is geupgrade van versie 2.5 naar 3.0, in deze nieuwe versie kunnen meer type verkeersincidenten worden weergegeven. Ben ze eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen, feit is wel dat ik veel meer incidenten in de lijst zie in de gemiddelde ochtend/avondspits.
Wat ik verder nog vergeten was in mijn vorige post, het menu is veeeeel sneller geworden. Het reageert allemaal net even wat soepeler.
Er zitten meer POI's in, tankstations, supermarkten en heeeel veel fast food ketens Bij sommige zit nu zelfs het bedrijfslogo!
En.. (belangrijk punt) de afrit nummers zitten er in, dit vond ik ook een groot gemis in de CNDV-40.
De TMC software is geupgrade van versie 2.5 naar 3.0, in deze nieuwe versie kunnen meer type verkeersincidenten worden weergegeven. Ben ze eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen, feit is wel dat ik veel meer incidenten in de lijst zie in de gemiddelde ochtend/avondspits.
Wat ik verder nog vergeten was in mijn vorige post, het menu is veeeeel sneller geworden. Het reageert allemaal net even wat soepeler.
Er zitten meer POI's in, tankstations, supermarkten en heeeel veel fast food ketens Bij sommige zit nu zelfs het bedrijfslogo!
En.. (belangrijk punt) de afrit nummers zitten er in, dit vond ik ook een groot gemis in de CNDV-40.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 sep 2004 19:43
Ohja, voor ik het vergeet, ik kom zelf eigenlijk nooit in de buurt van de N11. Als jij een makkelijke manier weet om dit te testen wil ik dit wel voor je doen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 29 mar 2004 15:07
Ik wil niemand diep ongelukkig maken ,maar je kunt deze DVD gewoon bij Pioneer bestellen (nr: CNDV-50MT-UPX). Voor de vaste prijs van € 219,-- (excl verzendkosten). Dit neemt niet weg dat dit nog steeds veel geld is.ernstjan schreef:Alleen de prijs is iets minder, 375 euro (bij Halfords).
gr. Rogér
-VW Touran Highline 2.0 TDi
-Pioneer AVIC-X1 / XDV-P9-II / CDX-P670
-CNDV-50MT-UPX
-Zanon SW10Pro Multi-switch / TV-tuner
-2 x Senergy ADJQ-H65DA 6,5" Hoofdsteun schermen
-VW Touran Highline 2.0 TDi
-Pioneer AVIC-X1 / XDV-P9-II / CDX-P670
-CNDV-50MT-UPX
-Zanon SW10Pro Multi-switch / TV-tuner
-2 x Senergy ADJQ-H65DA 6,5" Hoofdsteun schermen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Ik ken de Avic X1 niet dus moet ik even gokken hoe dat daarbij kan.ernstjan schreef:Ohja, voor ik het vergeet, ik kom zelf eigenlijk nooit in de buurt van de N11. Als jij een makkelijke manier weet om dit te testen wil ik dit wel voor je doen.
Bij mijn VDO MS 5500 kun je het doen door een willekeurige bestemming in te geven in Alphen en dan de bestemmingskaart te kiezen. Díe kaart kun je vervolgens van schaal veranderen en ook verschuiven. Dan zie je precies hoe de wegen daar lopen, en dus ook of de N11, die ten zuiden van Alphen loopt en de verbinding vormt tussen de A12 bij Bodegraven en de A4 bij Leiden er helemaal op staat. Dus niet alleen het stuk van Alphen naar Leiden, dat bestaat al wat langer, maar met name het stuk tussen de A12 en Alphen.
Die simulatie kun je dus ook doen door Bodegraven in te geven, misschien nog makkelijker dan Alphen.
Ik ben benieuwd of dat bij jou ook zo kan worden gecheckt.
Ditto de aansluiting van de A30 op de A12 bij Ede.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Ernstjan, volgens Pioneer http://www.pioneer.nl/files/nl/CarPrijs ... rlands.pdf is de prijs inderdaad € 219 dus ik stel je voor om even bij Halfords te reclameren dat ze een vergissing hebben begaan. Desnoods via Hoofdkantoor te Veenendaal. Men is (Uit ervaring) uitermate coulant in dit soort gevallen.Alleen de prijs is iets minder, 375 euro (bij Halfords).
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 sep 2004 19:43
bedankt voor de tip(s), maar ik heb de dvd zelf niet bij de halfords gekocht.. heb er alleen geinformeerd naar de prijs..
JW, ik ga vanavond kijken of de N11 en A30 aansluitingen op de A12 er op staan.
JW, ik ga vanavond kijken of de N11 en A30 aansluitingen op de A12 er op staan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 sep 2004 19:43
JW,
Ik was trouwens pas nog in Alphen a/d Rijn, en heb toen de N11 genomen om thuis te komen(regio Rotterdam).
Even simpel uitgelegd, ik kom vanaf het industrieterein en ga bij het BP tankstation naar links(dat is de N11 toch?).
Toen kwam ik inderdaad op de A12 uit.. als ik naar rechts ga volgens mij de A13, toch?
Sorry, mijn topografie is niet echt goed..
Dit ging goed, (normaal gesproken ga ik daar naar rechts, als ik naar Krimpen a/d IJssel rij) de N11 staat er dus compleet op(als het inderdaad de N11 is waar ik het over heb)
Ik was trouwens pas nog in Alphen a/d Rijn, en heb toen de N11 genomen om thuis te komen(regio Rotterdam).
Even simpel uitgelegd, ik kom vanaf het industrieterein en ga bij het BP tankstation naar links(dat is de N11 toch?).
Toen kwam ik inderdaad op de A12 uit.. als ik naar rechts ga volgens mij de A13, toch?
Sorry, mijn topografie is niet echt goed..
Dit ging goed, (normaal gesproken ga ik daar naar rechts, als ik naar Krimpen a/d IJssel rij) de N11 staat er dus compleet op(als het inderdaad de N11 is waar ik het over heb)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 03 jun 2004 14:15
Heb de nieuwe disc 1 dag geprobeerd en hij bevalt me wel. Veel veranderingen, ook in de interface. Het scherm is er daardoor wel drukker (voller) op geworden, mede omdat ik het gevoel heb dat ook alles een beetje groter/vetter is gemaakt om de leesbaarheid te vergroten.
Niet alleen de interface is aangepast, ook staan er nieuwe wegen op en zijn sommige oude fouten gecorrigeerd.
Een uitgebreidere ervaring is te lezen op dit Engelstalige forum.
Je kan ook om je te orienteren eerst bij Pioneer de NL-handleiding downloaden via deze link. Klik met rechter muisknop en selecteer Save as want er komt 7 Mb aan PDF binnen dus het duurt even.
Niet alleen de interface is aangepast, ook staan er nieuwe wegen op en zijn sommige oude fouten gecorrigeerd.
Een uitgebreidere ervaring is te lezen op dit Engelstalige forum.
Je kan ook om je te orienteren eerst bij Pioneer de NL-handleiding downloaden via deze link. Klik met rechter muisknop en selecteer Save as want er komt 7 Mb aan PDF binnen dus het duurt even.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,ernstjan schreef:JW,
Ik was trouwens pas nog in Alphen a/d Rijn, en heb toen de N11 genomen om thuis te komen(regio Rotterdam).
Even simpel uitgelegd, ik kom vanaf het industrieterein en ga bij het BP tankstation naar links(dat is de N11 toch?).
Toen kwam ik inderdaad op de A12 uit.. als ik naar rechts ga volgens mij de A13, toch?
Sorry, mijn topografie is niet echt goed..
Dit ging goed, (normaal gesproken ga ik daar naar rechts, als ik naar Krimpen a/d IJssel rij) de N11 staat er dus compleet op(als het inderdaad de N11 is waar ik het over heb)
Waar die BP pomp ligt weet ik eerlijk gezegd niet. Maar kijk maar eens op bijgaande kaart http://www.maporama.com/share/Map.asp?S ... &ZoomSet=7, daar zie je de N11 lopen ten zuiden van Alphen, hier wordt 'ie bij een wat grotere schaal A11 genoemd. Deze vormt de verbinding tussen de A12 bij Reeuwijk en de A4 bij Leiden. Dat stuk vanaf Alphen naar de A12 is nieuw het andere stuk naar de A4 bij Leiden is er al langer.
De hele weg is nu een 100 km/u vierbaans autoweg, welliswaar met wat stoplichten, maar je rijdt niet meer langs de Oude Rijn van Bodegraven naar Alphen zoals voorheen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08 sep 2004 19:43
Hallo,
Sorry voor de late reactie. Ik ben vandaag in Alphen geweest, en heb de N11 gevolgt tot de A12. Sterker nog, ik plande mijn route naar Capelle a/d IJssel, en Navi stuurde mij over de N11.
Oftewel, de N11 staat er op
Sorry voor de late reactie. Ik ben vandaag in Alphen geweest, en heb de N11 gevolgt tot de A12. Sterker nog, ik plande mijn route naar Capelle a/d IJssel, en Navi stuurde mij over de N11.
Oftewel, de N11 staat er op
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Da's mooi Bedankt voor de bevestigingernstjan schreef:Hallo,
Sorry voor de late reactie. Ik ben vandaag in Alphen geweest, en heb de N11 gevolgt tot de A12. Sterker nog, ik plande mijn route naar Capelle a/d IJssel, en Navi stuurde mij over de N11.
Oftewel, de N11 staat er op
Nou nog even te weten zien te komen of die A30<>A12 aansluiting er op staat, maar dat zal haast wel. Wie bevestigt dat
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 15 mei 2005 14:57
Als ik die nieuwste (50) versie er op zet. kan ik dan altijd nog terug naar mijn originele (40) versie???
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Waarom zou je dat doen?pwklaassen schreef:Als ik die nieuwste (50) versie er op zet. kan ik dan altijd nog terug naar mijn originele (40) versie???
Heb je eerst een dikke 200 Euri gespendeerd en dan je ouwe weer terug er op?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
viewtopic.php?t=4711
Dit goed lezende kan ik wel begrijpen dat sommigen weer terug willen naar de 40MT
Dit goed lezende kan ik wel begrijpen dat sommigen weer terug willen naar de 40MT
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
De reacties hierboven lezende, die ik niet anders kan interpreteren als zijnde enthousiast over de nieuwe DVD in vergelijking met de vorige, zet ik wel een paar vraagtekens bij de duitse postings.Gerritje schreef:viewtopic.php?t=4711
Dit goed lezende kan ik wel begrijpen dat sommigen weer terug willen naar de 40MT
Eigenlijk is er daar maar eentje die zegt dat de nieuwe niet goed is, een ander zegt dat 'ie het geld voor de nieuwe niet over heeft omdat er weing verbeterd/veranderd zou zijn tov de 40. Maar niemand gaat terug naar de 40
Het engelse forum is overwegend, tot zeer, positief over de 50.
Daarbij moet bedacht worden dat het bijna altijd de negatieve reacties zijn die je leest op een forum, die komen van mensen die een probleem hebben en die hulp/bevestiging zoeken. Tevreden gebruikers gaan niet zomaar het internet op om te kijken waar ze van hun tevredenheid blijk kunnen geven.
Dit is al eens eerder op dit forum geschreven, het is goed om dat nog eens te benadrukken.
Als ik een Avic X1 zou hebben, zou ik de nieuwe 50 aanschaffen, geen twijfel daarover. Nobody is perfect, ook deze DVD niet, maar toch.....
Aan PWKlaassen om te besluiten wat híj gaat doen, al dan niet de 200 Euri uitgeven voor de nieuwe versie.
Eenmaal die aangeschaft hebbend ga je uiteraard niet meer terug
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
JW,
Je hebt in principe gelijk maar de laatste paar postings in deze posting doen ons weer twijfelen aan de correcte implementatie van het TeleAtlas materiaal (de 40MT en de 50MT). Een poster vindt zelfs de zelfde fouten in de software als bij de (nieuwe) TomTom. Ook de verandering in de spraaksturing blijk een probleem.
Ik proef uit deze en andere postings dat men er niet geheel van overtuigd lijkt dat de nieuwste DVD ook inderdaad is gebaseerd op het meest recente kaartmateriaal.
Je hebt in principe gelijk maar de laatste paar postings in deze posting doen ons weer twijfelen aan de correcte implementatie van het TeleAtlas materiaal (de 40MT en de 50MT). Een poster vindt zelfs de zelfde fouten in de software als bij de (nieuwe) TomTom. Ook de verandering in de spraaksturing blijk een probleem.
Ik proef uit deze en andere postings dat men er niet geheel van overtuigd lijkt dat de nieuwste DVD ook inderdaad is gebaseerd op het meest recente kaartmateriaal.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Gerritje,
Het zijn allebei TA based DVD's, en tsja... Maar da's een ander verhaal, daar hebben we al eens een topic en een poll aan besteed
Dat de DB van de 50 verser is dan die van de 40 is wel zeker. De eerder genoemde N11 langs Alphen stond niet op de 40, dat weet ik van een vriend met een X1 die daar woont, nu staat de N11 wel op de 50. En zo zal het ook wel zijn met de A30<>A12 aansluiting.
Maar dat het niet een DB is van, laten we zeggen januari 2005, da's ook wel zeker. Zal wel ergens medio 2004 zijn gok ik zo, hopelijk komen we daar nog eens achter.
Desalnietemin, de 50 heeft dus niet alleen een nieuwere DB maar is ook sneller en nauwkeuriger zoals een aantal mensen gemeld hebben. Dat zou alles bij elkaar voor míj, als ik een X1 zou hebben de reden zijn 'm wel aan te schaffen, ondanks de negatieve uitlatingen hier en daar.
Groet,
JW
Het zijn allebei TA based DVD's, en tsja... Maar da's een ander verhaal, daar hebben we al eens een topic en een poll aan besteed
Dat de DB van de 50 verser is dan die van de 40 is wel zeker. De eerder genoemde N11 langs Alphen stond niet op de 40, dat weet ik van een vriend met een X1 die daar woont, nu staat de N11 wel op de 50. En zo zal het ook wel zijn met de A30<>A12 aansluiting.
Maar dat het niet een DB is van, laten we zeggen januari 2005, da's ook wel zeker. Zal wel ergens medio 2004 zijn gok ik zo, hopelijk komen we daar nog eens achter.
Desalnietemin, de 50 heeft dus niet alleen een nieuwere DB maar is ook sneller en nauwkeuriger zoals een aantal mensen gemeld hebben. Dat zou alles bij elkaar voor míj, als ik een X1 zou hebben de reden zijn 'm wel aan te schaffen, ondanks de negatieve uitlatingen hier en daar.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 452
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 494
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 759
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 440
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1247
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 367
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 653