Even een update:
Sw ontvangen van VDO, (9.41) Toch maar ingeladen, na de update nav cd erin en jawel, volledige lijst (34 stuks)incl. flitsinfo.
Vervolgens gelijk daarna de 9.5sr versie erin en ook daar nog info (ook rijdend de flitspaal info nog). Dus zo ogenschijnlijk heeft het geholpen.
Jullie zullen je afvragen, hij heeft toch geen navteq cd's van de oude versie. Dat klopt, Ik heb de teleatlas erin geflopt (2004-1) en die gaf de mogelijkheid tot navigeren ???? En idd ook NA de update zowel de TA als Navteq volledig aktief. In het C-IQ scherm staan overigens wel gewoon de door mij betaalde contents, niets meer en niets minder.
Wel heb ik het scherm met vrijgave info C-IQ (zoals eerder opgemerkt) bij het opstarten, maar daar kan ik tot de volgende update mee leven.
Kortom, afwachten nu hoe het systeem zich verder blijft gedragen. Ik rapporteer nader.
Update1: De vreugde van 2 verschillende kaarten was van korte duur, Tijdens het navigeren met TA kwam de mededeliing niet vrij content enz. Navteq werkt prima. Wat echter wel een vooruitgang is, alle opties van de navigatie zijn ook tijdens het rijden te benaderen, dus niet meer stilstaan en wijzigen, gewoon (met verstand natuurlijk) wijzigen tijdens het rijden.
Tot zover de eerste impressie.
Alweer Flitspalen PC5400
-
- Moderator
- Berichten: 1345
- Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 1345
- Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54
Toch wel belangrijk om een aparte reader te maken aangezien dit weleens de vermeende sw bug zou kunnen zijn:
Wat heb ik gemerkt sedert de down- en upgrade.
Na alle perikelen (zie hiervoor) ben ik bij de optie "berichtenselectie" iets vreemds tegengekomen.
Zoals het systeem was in de oude situatie (zonder mobiele flitsinfo) kon ik alle berichten selecteren en opslaan. Ging ik uit het scherm en er vervolgens weer naar terug, dan was de optie alles selecteren nog steeds beschikbaar.
Na de down- en upgrade is in het laatste geval de optie "alles selecteren" veranderd in "alles anuleren".
Kortom dit doet mij vermoeden dat de "bug"ervoor zorgt dat niets wordt opgeslagen, ongeacht welke keus je maakt.
VDO heeft verzocht een terugkoppeling te geven na de down- en upgrade om te horen of het probleem is opgelost. Ik zal ze tevens mijn vermoeden kenbaar maken, misschien hebben ze er wat aan.
Tot zover maar weer mijn bevindingen.
Oh ja, het kunnen selecteren van ALLE opties tijdens het rijden is nog steeds mogelijk
Volgens VDO blijft dit ook zo (na terugkoppeling gehoord).
Dus wie deze optie beschikbaar wil krijgen zal moeten downgraden en vervolgens weer upgraden.
VDO zelf geeft aan dat het probleem met de C-IQ mededeling over vrijschakeling (bij het opstarten van het systeem nade down- en upgrade) in de nieuwe sw release zal worden onderdrukt.
Wat heb ik gemerkt sedert de down- en upgrade.
Na alle perikelen (zie hiervoor) ben ik bij de optie "berichtenselectie" iets vreemds tegengekomen.
Zoals het systeem was in de oude situatie (zonder mobiele flitsinfo) kon ik alle berichten selecteren en opslaan. Ging ik uit het scherm en er vervolgens weer naar terug, dan was de optie alles selecteren nog steeds beschikbaar.
Na de down- en upgrade is in het laatste geval de optie "alles selecteren" veranderd in "alles anuleren".
Kortom dit doet mij vermoeden dat de "bug"ervoor zorgt dat niets wordt opgeslagen, ongeacht welke keus je maakt.
VDO heeft verzocht een terugkoppeling te geven na de down- en upgrade om te horen of het probleem is opgelost. Ik zal ze tevens mijn vermoeden kenbaar maken, misschien hebben ze er wat aan.
Tot zover maar weer mijn bevindingen.
Oh ja, het kunnen selecteren van ALLE opties tijdens het rijden is nog steeds mogelijk
Volgens VDO blijft dit ook zo (na terugkoppeling gehoord).
Dus wie deze optie beschikbaar wil krijgen zal moeten downgraden en vervolgens weer upgraden.
VDO zelf geeft aan dat het probleem met de C-IQ mededeling over vrijschakeling (bij het opstarten van het systeem nade down- en upgrade) in de nieuwe sw release zal worden onderdrukt.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
En weet je toevallig ook iets van wanneer deze update ongeveer zou moeten verschijnen? Als dit echt een bug blijkt te zijn dan zal de update denk ik sneller komen (lijkt me tenminste wel noodzakelijk). Iemand die meer weet?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1308
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 731
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 886
-
-
Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Reacties: 3
Weergaves: 1489
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 513
-
-
TT GO Mobile - flitspalen standaard beschikbaar wel of niet?
door SRNA513006 » 10 dec 2016 14:47 » in TomTom -
Reacties: 0
Weergaves: 534
-