Omdat ik een carin 440 over kon nemen (tja, ik houd van oude dingen) en ik dus al een paar dagen van alles heb zitten lezen hier om een beetje op de hoogte te zijn is het mijn nu een beetje gaan duizelen
Het aansluiten enzo dat weet ik, ik heb de downloadfunctie gevonden dus dat moet lukken)
Maar over de HW en SW versies, die kan ik alleen maar van het schermpje aflezen of staan die gegevens ook een soortement versleuteld op de computer
Op de pc staat een sticker met de volgende nummers, mischien dat jullie dit kunnen evrtalen
22sy581/00 werkt dus met een 979
9022 015 81009
WAO 39814
0007212
Kan ik hiermee zien hoe oud deze unit is en eventuele hoogst mogelijke update versie? Of moet ik eerst de boel aansluiten en dan via Service menu (moet nog effe uitpluizen hoe ik daar kom, maar zal ongetwijfeld in de manual staan)
Ik heb nu een CD met versie 1.7 dus ik neem aan dat er nog geen update heeft plaatsgevonden of trek ik nu overhaaste conclusies0
Systeem moet in een BMWe34 uit 93 komen, dus ik blijf een beetje in dezelfde tijdsspanne
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
O nog effe wat, moet de pc echt achterin of kan deze ook onder het handschoenen ding gebouwd worden
Bert