Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Dankzij BMIS kan ik zodra de Skoda Octavia Combi binnen is een nog veel mooiere navi-set inbouwen dan ik nu heb: ik ruil de MM5000 in tegen een MR6000 (headunit/radio/scherm) icm een MW6000 (cd-wisselaar).
Die MR6000 komt in de bovenste din-ruimte, de PC5000 in de onderste en de MW6000 achterin.
Nu nog maar 10 weken wachten op de Skoda...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
Gefeliciteerd met je aankoop, een fraaie combinatie.
En heel verstandig dat je dit met BMIS geregeld hebt, prima bedrijf kan ik je uit ervaring melden
Mocht er al eens een probleem zijn, zal Cees je altijd helpen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Ik bezit momenteel een Vw Touran met een navigatiesysteem MFD2 in, DVD nav. Hierop zit standaard een cdlader aangesloten. Kan ik hierop nog een aansluiting steken om USB of iPod aan te sluiten? Hoe kan ik hierop kinderdvd's afspelen en mp3's of lukt...
Ik heb juist een Becker Traffic Pro BE 4721 op de kop getikt met 7.0 en 8.0 CD's er bij. Nu heb ik deze gekocht voor m'n oldtimer vanwege de looks, maar het is toch soms handig om te kunnen navigeren, dus ik heb ik de laatste (10.0) cd's gekocht....
Hoi,
Als ik mijn avicf700bt terugzet naar fabrieksinstellingen start hij dan weer zonder problemen op of vraagt hij naar software?
En kan ik mijn iPhone 5 gebruiken met het systeem
Beste mensen ik ben op zoek naar deze cd van Ford navigatie cd2-BNL+IRE_2008_FX v3
het gaat om software voor Ford/Blaupunkt travelpilot FX wie kan mij hier aan helpen