Grappig, zie
viewtopic.php?t=3998
Mijn Kenwood 2005 DVD maakt gebruik van Navteq (2004 database?).
Mijn hemel, wat een fouten in Veenendaal
Voorbeeld 1:
Op de Kerkewijk ri centrum geeft ie aan over het spoor rechtsaf slaan (overhoeks, dus minder dan 90°) de Parallelweg op, dit mag al een jaar of 10 niet!!!, hetzelfde geldt als je over de Boslaan ri centrum rijdt, dan mag je ook niet na het spoor rechtsaf slaan.
Voorbeeld 2:
Over de Munnikenweg ri Rondweg, over het laatste stuk kun je niet rijden, dan moet je rechtsaf de Schadijk op of terug. Ook dit is al zeker 7 jaar zo.
Voorbeeld 3:
Moerschans staat er nog niet op (zijweg Munnikenweg)
Voorbeeld 4:
Brinkersteeg is na de Prattenburgenlaan / Jac. P Thijselaan afgesloten voor doorgaand verkeer, je moet de Oostelijke rondweg volgen om naar het centrum te rijden of over de Kerkewijk. Vanaf de centrumkant geldt hetzelfde, vanaf die kant is er nog maar een klein stuk Brinkersteeg waarna deze middels een knik overgaat in de Hermelijnlaan, de Hermelijnlaan loopt door tot de Paddestoelenlaan en vanaf daar is de boel afgesloten en kun je alleen nog maar linksaf de Paddestoelenlaan op. De Brinkersteeg is sinds september 2001 afgesloten voor doorgaand verkeer.
Voorbeeld 5 Elst:
Rotonde n225 / Veenendaalsstraatweg staat er nog niet op, sinds 3 jaar ligt ie er.
Nu ik toch bezig ben, zal de boel ff in een nieuwe topic plakken.