Hallo ik ben hier nieuw op dit forum.
Ik heb in mijn kampeerauto de indianapolis becker gemonteerd en sinds kort is er een probleem ontstaan dat hij om de nav cd vraagt terwijl hij er in zit.
Naar ressetten van de becker lukte het mij met veel moeite de cd er uit te halen.
Verder vindt ik het een geweldig systeem en het brengt me overal alhoewel mij opvalt dat de software nu al op sommige plaatsen veroudert is.
Herkent iemand dit en is er een oplossing voor
Indianapolis
-
- Junior Member
-
- Senior Member
In wat voor een merk/type auto (camper) is de Becker gemonteerd?
Verder een vraag wat voor een versie software heb je en weet je het typenummer van je Becker? bijv. 7920.
Verder een vraag wat voor een versie software heb je en weet je het typenummer van je Becker? bijv. 7920.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Type 7920 versie software 1.01beckeronline schreef:In wat voor een merk/type auto (camper) is de Becker gemonteerd?
Ik rij in een verlengede vw lt 35
Alvast dank voor de snelle reactie
Hide post links |
-
- Senior Member
Versie is goed (is de nieuwste) verder nog een vraag of de LT van na '96 is?? Dan zou er eigenlijk een API tussen moeten gemonteerd worden.
Hide post links |
-
- Junior Member
Auto is van 98 maar wat is apibeckeronline schreef:Versie is goed (is de nieuwste) verder nog een vraag of de LT van na '96 is?? Dan zou er eigenlijk een API tussen moeten gemonteerd worden.
Hide post links |
-
- Senior Member
Zeg niet dat dit de oplossing is maar de inbouwinstructies welke wij hebben voor uw auto schrijven het. Lees onderstaande link wat een api doet/kan. Het is eigenlijk een pulsverbeteraar. Door de verkeerde puls kan de becker in storing gaan en dat kan uw klacht als gevolg hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan moet het toestel aangeboden worden voor reparatie.
http://www.beijerautotechniek.nl/producten/api/api.htm
http://www.beijerautotechniek.nl/producten/api/api.htm
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-